۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
 صدور جوازهای تاسیس صنعتی در استان بوشهر ۶۸ درصد افزایش یافت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

صدور جوازهای تاسیس صنعتی در استان بوشهر ۶۸ درصد افزایش یافت

بوشهر - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی سه ماهه نخست امسال صدور جوازهای تاسیس صنعتی در استان بوشهر ۶۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، سید حسین حسینی با اشاره به وضعیت تسهیلات پرداختی به بنگاههای اقتصادی استان افزود: تا کنون ۲۱۳ فقره از بنگاههای اقتصادی به عنوان متقاضی تسهیلات رونق تولید در بخش های صنعت و معدن، کشاورزی و میراث فرهنگی از طریق سامانه الکترونیکی بهین یاب ثبت نام کرده‌اند که تاکنون به ۱۷۲ متقاضی در مجموع به مبلغ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال  تسهیلات از سوی بانک های عامل استان پرداخت شده و مابقی در دست بررسی و اقدام هستند.  

حسینی با اشاره به رشد میزان سرمایه‌گذاری درصدور مجوازهای تاسیس صنعتی در استان بوشهر عنوان کرد: طی سه ماهه اول سال جاری ۹۹ تعداد ۵۴ فقره جواز تاسیس با سرمایه گذاری چهار هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال با پیش بینی اشتغال هزار و ۹۴۰ نفر در استان بوشهر از سوی این سازمان صادر شده است.

وی اضافه کرد: صدور جوازهای تاسیس صنعتی در استان طی بازه زمانی مذکور ازنظر تعداد بیش از۶۸ درصد و سرمایه گذاری ۱۱۷درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

کد خبر: ۲۸٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha