۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
بارندگی ها مانع حرکت قطارها نشده است
مدیرکل راه‌آهن تهران

بارندگی ها مانع حرکت قطارها نشده است

علی کاظمی منش از روند عادی و منظم اعزام و پذیرش قطارها در ایستگاه‌ راه‌آهن تهران به رغم بارش‌های شدید خبر داد و گفت: از مسافران درخواست می‌شود با مدیریت زمان به موقع و قبل از حرکت‌ قطارها در ایستگاه‌ حاضر شوند.

به گزارش بازار، علی کاظمی منش مدیرکل راه‌آهن تهران با اشاره به وضعیت خطوط و آمادگی اداره کل راه‌آهن در برابر بارش‌ شدید برف از بامداد امروز گفت: به‌رغم شرایط نا مساعد جوی و بارش سنگین برف، اعزام و پذیرش تمام قطارها از ایستگاه راه‌آهن تهران به‌صورت منظم در حال انجام است و بدون هیچگونه اخلالی، امروز صبح تمامی قطارها طبق برنامه و به‌صورت منظم از ایستگاه راه‌آهن تهران اعزام شدند.

مدیرکل راه‌آهن تهران با اشاره به تمهیدات مدیریت بحران برای مقابله با برف و کولاک ادامه داد: پس از دریافت هشدارهای هواشناسی، اداره کل راه‌آهن تهران برای کنترل شرایط از آمادگی کامل برخوردار بود و باتوجه به احتمال بارش شدید برف و همچنین جلوگیری از یخ‌زدگی احتمالی ادوات و سکوها، ‌ شن‌ریزی و نمک پاشی انجام شد.

کاظمی منش افزود: درخواست می‌کنیم؛ مسافران با مدیریت زمان و توجه به شرایط جوی، ‌ همچنین احتمال وجود ترافیک درون شهری، به موقع و قبل از حرکت قطار در ایستگاه حضور یابند.

به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی ۵۱۴۹-۰۲۱ در سراسر کشور پاسخگوی مشتریان و هموطنان است.

کد خبر: ۲٬۸۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha