۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
بهره برداری از یک واحد تولید پوشاک در کاشان با اشتغال زایی ۱۲ نفر
معاون فرماندار کاشان خبر داد

بهره برداری از یک واحد تولید پوشاک در کاشان با اشتغال زایی ۱۲ نفر

کاشان - معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار کاشان از بهره برداری از یک واحد تولید پوشاک با اشتغال زایی اولیه ۱۲ نفر در کاشان خبر داد.

مسعود خاندایی در گفت و گو با بازار با بیان اینکه این واحد تولیدی در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال جهش تولید به بهره برداری رسید، اظهار داشت: این واحد تولیدی که جزو صنایع کوچک است به مناسبت فرارسیدن روز صنعت و معدن در کاشان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این واحد با حمایت بانک ملی ایران احداث شده است، ابراز داشت: اعتبار اختصاص یافته برای احداث و تجهیز این واحد تولیدی حدود ۱۰ میلیارد ریال است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار کاشان با بیان اینکه با افتتاح این واحد تولیدی برای ۱۲ نفر اشتغالزایی فراهم می شود، تصریح کرد: از این بین هفت اشتغال مستقیم و پنج اشتغال غیرمستقیم بر اثر تاسیس این واحد ایجاد شده است.

 واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک از مهمترین ابزارهای توسعه و اشتغالزایی در کشور هستند

وی با اشاره به لزوم حمایت از صنایع کوچک اظهار کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک یکی از مهمترین ابزارهای توسعه و اشتغالزایی در کشور هستند که باعث رونق تولید و افزایش بهره وری در تولیدات صنایع هستند.

خاندایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استفاده از افزودنی ها در پخت نان در شهرستان کاشان ممنوع است، بیان داشت: کنجد بهداشتی تنها افزودنی مجاز به سفارش مشتری در پخت نان توسط نانوایان است.

وی با بیان اینکه نان مشمول یارانه دولتی است و باید با کیفیت مطلوب به شهروندان عرضه شود، افزود: هرگونه کم فروشی، گران فروشی و عرضه نان بی کیفیت ممنوع و با متخلفین برخورد جدی می شود.

کد خبر: ۲۸٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha