۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
افزایش ۱۰ درصد قیمت محصولات خچرخش

افزایش ۱۰ درصد قیمت محصولات خچرخش

شرکت چرخشگر با نماد خچرخش به دلیل افزایش نرخ فولاد آلیاژی و قطعات ریخته گری و نرخ ارز مورد نیاز قطعات و محصول تولیدی قیمت محصولات خود را ۱۰ درصد افزایش داد.

به گزارش بازار، شرکت چرخشگر با نماد خچرخش مجوز افزایش ۱۰درصدی قیمت محصولات خود را دریافت کرد.

در اطلاعیه سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار این گونه آمده  که شرکت چرخشگر  دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات دریافت کرد. در شرح این اطلاعیه عنوان شده که به دلیل افزایش نرخ فولاد آلیاژی و قطعات ریخته گری و نرخ ارز مورد نیاز قطعات و محصول تولیدی و همچنین افزایش سالانه حقوق و دستمزد، این افزایش نرخ محصول به توافق طرفین رسیده است. افزایش نرخ گیربکس نیمه سنگین به صورت پلکانی بوده که این افزایش در هر سه ماه نسبت به افزایش آن، در سامانه کدال افشا خواهد شد. شایان ذکر است که این موضوع و افزایش نرخ ، تاثیر قابل توجهی در سود و زیان اعلامی شرکت نخواهد داشت.

جزئیات این اطلاعیه: 
تاریخ دریافت مجوز: ۱۳۹۹/۰۴/۰۸    
تاریخ مؤثر اعمال مجوز : ۱۳۹۹/۰۴/۰۱    
مرجع صادر کننده مجوز: زامیاد    
نوع محصول/خدمت: گیربکس نیمه سنگین    
نرخ قبلی :۳۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال    
نرخ جدید : ۴۶,۸۸۵,۹۲۵ ریال    
 
مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل:  ۲۸۵,۴۵۸ میلیون ریال    
نسبت فروش محصول یا ارائه خدمت به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل :۱۸.۸ درصد    
 

به گزارش بازار، فعالیت این شرکت تولید و ساخت و واردات  سیستم موتور و محرکه خودروها (موتور ، گیربکس ، دیفرانسیل ، اکسل ، جعبه فرمان و غیره ) و ملحقات مربوط به واردات ماشین آلات و ابزار آلات و مواد اولیه و تجهیزات و قطعات یدکی و فروش و صادرات محصولات صنعتی از هر نوع  و انجام کلیه عملیات لازم  و مفید برای حصول به اهداف فوق است .

این نماد با میانگین حجم ۵ میلیون واحد و ارزش بازار هزار ۷۰۰ میلیارد تومانی در تابلوی بورس ثبت شده است. طی ۱۰ روز اخیر این شرکت نوسانات مختلفی داشته است و ارزش سهام آن از ۱۸.۴۶۰ ریال در تاریخ ۹۹/۴/۷ به ۱۷.۳۵۰ ریال در /۹۹/۴/۱۷ رسید که نشان از ریزش حدود ۲ درصدی است. این نماد با نسبت قیمت به درآمد ۲۲۶۵ به افراد تازه کار پیشنهاد نمی‌شود. 

کد خبر: ۲۸٬۶۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha