۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
بی توجهی به نظرات و تخصص مدیران میانی گردشگری در گلستان 
مدیر سایت گردشگری توریسم گلستان انتقاد کرد؛ 

بی توجهی به نظرات و تخصص مدیران میانی گردشگری در گلستان 

گرگان- جلالی فر، مدیر و بهره بردار سایت گردشگری توریسم گلستان گفت: در استان گلستان برخی مدیران میانی حوزه گردشگری تحصیلکرده و متخصص هستند که متاسفانه مدیران بالادستی به نظرات آنها بی توجهی می کنند.

یحیی جلالی فر در میزگرد « گردشگری گلستان؛ اقتصاد مردمی یا شعار دولتی » که با موضوع بررسی جایگاه گردشگری در اقتصاد استان و با حضور فعالان این حوزه در خبرگزاری بازار برگزار شد، اظهار کرد: گردشگر آن کسی است که از موقیعت استانی دیگر وارد استان می شود زیرا در این صورت است که خدمات به فروش خواهد رسید.

مدیر و بهره بردار سایت گردشگری توریسم گلستان افزود: در استان گلستان یا زیر ساخت نداریم و یا زیر ساخت ها به درستی جانمایی نشده است، ضمن اینکه اماکن گردشگری خدمات کافی ارائه نمی دهند.

وی با اشاره به آمارهای اعلامی از سوی اداره کل میراث فرهنگی گلستان در تعطیلات نوروز، گفت: سایه منافع اقتصادی آمار اعلامی هم از کنار بخش خصوصی رد نشده است.

دبیر انجمن صنفی کارگری راهنمایان گردشگری استان گلستان با اشاره به تورهای غیر مجاز بیان کرد: تورهای مجاز نمی توانند وارد رقابت شوند زیرا آزادی عمل و جذب تورهای گردشگری غیر مجاز بیش از تورهای مجوز دار است، ضمن اینکه هیچ نظارتی بر این گروه ها نمی شود.

جلالی فر بر این باور است که در استان گلستان برخی مدیران میانی حوزه گردشگری تحصیلکرده و متخصص هستند که متاسفانه زور آنها به مدیران بالا دستی نمی رسد و به نظرات آنها توجهی نمی شود.

کد خبر: ۲۸۶٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha