۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
معرفی ۴ بهترین مشاوره املاک دبی جهت سرمایه گذاری و خرید خانه در دبی

معرفی ۴ بهترین مشاوره املاک دبی جهت سرمایه گذاری و خرید خانه در دبی

طبق آمار از سایت های رسمی فروش املاک در سراسر جهان، شهر دبی در بازار خرید و فروش املاک توانسته است در دو سال گذشته ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ رکورد فروش املاک و مستغلات خود را بزند.

معرفی بهترین مشاوره املاک در دبی و امارات

طبق آمار از سایت های رسمی فروش املاک در سراسر جهان، شهر دبی در بازار خرید و فروش املاک توانسته است در دو سال گذشته ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ رکورد فروش املاک و مستغلات خود را بزند. در اینجا می خواهیم ۴ تا از قوی ترین و معتبر ترین مشاوره املاک دبی را به شما معرفی کنیم.


  1. بایات Bayut
  2. پروویدنت Provident
  3. پراپرتی فایندر Property Finder
  4. املاک امارات Amlak UAE

درباره همه این چهار مشاوره املاک دبی، در این مقاله صحبت می کنیم.

زمینه های فعالیت مشاوره املاک دبی

هر کدام از مشاوران املاک که نام بردیم، بیشتر روی زمینه های مختلفی از املاک و مستغلات دبی، کار می کنند. مثلا یکی بیشترین تمرکز خود را برای مخاطبان داخل امارات قرار داده است. از طرفی مشاوره املاک دیگر، سعی بر خرید ملک در دبی برای افراد خارج از امارات دارد و بیشتر بر ر وی مقوله فروش املاک دبی مانور داده است. در ادامه این موضوع را برای شما روشن می کنیم.

زمینه فعالیت مشاوره املاک دبی : بایات

مجموعه بزرگ بایات یکی از بهترین مشاوران املاک دبی است که بیشتر برای جذب افراد داخل امارات است که به دنبال اجاره خانه در دبی هستند.
Bayut پیشرو در طبقه بندی املاک در امارات متحده عربی است که خریداران، سرمایه گذاران، صاحبخانه ها، فروشندگان، مستاجران و کارگزاران را برای تسهیل نیازهای مختلف املاک و مستغلات به شیوه ای یکپارچه و کاربرپسند به یکدیگر متصل می کند. به تازگی این شرکت با بخشی از شرکت دوبیزل گروپ Dubizzle Group Holdings ادغام شده است. این همکاری دو شرکت سبب شده که در زمینه املاک، بایات پرچم دار در منطقه بومی عربی به عنوان فعال ترین مشاوره املاک دبی در جامعه اعراب باشد.

مشاوره املاک بایات در دبی و جامعه اعراب

بایات مفتخر است که در کنار dubizzle، پورتال املاک و مستغلات آنلاین مورد علاقه امارات متحده عربی، به عنوان یک برند قوی در این کشور کار می کند. شرکت مادر بایات و دوبیزل، علاوه بر این دو سایت، صاحب سایت های دیگری نیز برای ارائه خدمات مشاوره املاک دبی هستند.

شعار و هدف اصلی بایات

«به عنوان یک برند بومی امارات متحده عربی، ما مشتاق هستیم تا نیازهای جوامع محلی و مهاجران را برطرف کنیم. برای تسهیل نیازهای جویندگان ملک در دبی، ما بازار را به طور گسترده مورد مطالعه قرار داده ایم و بر ایجاد راه حل هایی برای رفع نیازهای منحصر به فرد جویندگان ملک و نمایندگان در منطقه تمرکز کرده ایم. ما با ارزش‌های خود یعنی صداقت، نوآوری و مالکیت زندگی می‌کنیم و هر تصمیمی که می‌گیریم با هدف ارتقای بازار و حمایت از رشد منطقه است.»

زمینه فعالیت مشاوران املاک دبی: پروویدنت

مشاوره املاک پروویدنت

این شرکت در تلاش است که برای ارائه خدمات و مشاوره املاک دبی، به سرمایه گذاران و خانواده هایی که به دنبال یافتن خانه مورد نظر خود هستند، کمک کند.

مشاوره املاک پروویدنت نه تنها دارای خدمات متنوع در حوزه املاک دبی است، بلکه شامل کارکنان از بیش از ۲۲ ملیت متنوع است. در مجموعه Provident با ۴۵ زبان مختلف با سراسر دنیا صحبت می کنند و به همه افراد در همه جای دیا مشاوره املاک دبی را ارائه می دهند.

شرکت پروویدنت در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده است. به خریداران جهت خرید ملک در دبی از ابتدا تا انتها کمک می کند. علاوه بر این همه راه های موج.د برای تامین مالی برای خرید خانه در دبی را برای خریدار و سرمایه گذار باز می کند و شرایط را برایشان فراهم می کند. به هر حال بیشترین تمرکز این مشاوره املاک دبی، در فروش و خرید ملک در دبی از جمله خرید خانه در دبی و خرید ویلا در دبی، است.

زمینه فعالیت پراپرتی فایندر

مشاوره املاک peroperty finder

این شرکت، بیشتر به آژانس های املاک دبی کمک می کند. به طوری که همه امکانات لازم جهت ثبت آژانس املاک دبی و تبدیل شدن به یک مشاوره املاک دبی را برای علاقمندان در این تجارت پر سود فراهم می کند. مشاوران املاک دبی می توانند در این پلتفرم آنلاین، ثبت نام کنند و خدمات ثبت مشاوره املاک امارات و فروش فایل ها و ثبت آگهی های ملکی را به آن ها می فروشند. همین موضوع سبب شده است که این مشاوره امللاک دبی، بتواند بسیار رشد کند و به سراسر دنیا همین خدمات را بفروشد.

این شرکت در سال ۲۰۰۵ فعالیت خود را در امارات شروع کرد. موسس این شرکت به نام مایکل لحیانی، اولین ایده خود برای یافتن املاک دبی ارائه داد. بدین ترتیب اولین نسخه چاپی بایگانی املاک در روزنامه ها را ارائه داد. هر هفته تعداد زیادی از لیست املاک دبی با قیمت های عالی در روزنامه چاپی ارائه شد. نام این طرح آل باب ورلد بود. پس از مدت کوتاهی، سایت پراپرتی فایندر را به عنوان اولین سایت جستجوی ملک در دبی راه اندازی کرد.

با گذشت زمان این سایت به بزرگ ترین سایت جستجوی املاک دبی برای خرید ملک در دبی و یا اجاره خانه در دبی تبدیل شد. این شرکت با تلاش خود و رضایت کاربران خود، دارای ارزشی به بیش از ۱۲۰ میلیون دلار است. پراپرتی فایندر علاوه بر امارات، در بیشتر جوامع عربی و حتی ترکیه توانسته است فعالیت خود را گسترش دهد.

هدف اصلی این شرکت بزرگ:

«ماموریت ما: ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به مردم برای داشتن زندگی که شایسته آن است. وقتی به دنبال ملک می گردید، نه تنها به دنبال خانه بهتری می گردید، بلکه آینده ای بهتر است.»

زمینه فعالیت مشاوره املاک امارات Amlakuae

بهترین مشاوره املاک دبی برای فارسی زبانان دنیا

گروه مشاوره املاک امارات و اخذ اقامت یو ای ای amalakuae، از سال ۲۰۰۶ در زمینه فروش و مشاوره املاک در امارات متحده عربی، شامل تمامی شهرهای امارات از جمله شهر اصلی و پروفروش امارات، دبی و سایر شهرهای امارات مثل عجمان، راس الخیمه، ام القوین، ابوظبی، شروع به فعالیت کرده است.

گروه مشاوره املاک دبی یا amlakuae، فعالیت خود در زمینه فروش و خرید املاک و مستغلات دبی را از سال ۲۰۰۶ شروع کرده است. این گروه، سابقه درخشانی در معرفی و ارائه خدمات مربوط به خرید ملک در دبی برای بسیاری از سرمایه گذاران داشته است. بسیاری از هموطنان توانسته اند به کمک آرشیو این شرکت، به مناسب ترین خانه در دبی برسند. این گروه بزرگ، در همه مراحل معرفی، رزرو پروژه، خدمات پیش پرداخت ملک و همه مراحل خرید آپارتمان در دبی، کنار شما خواهند بود.

انواع خدمات فروش املاک در دبی

گروه املاک دبی، سعی داشته است که از انواع ملک در دبی به شما ارائه دهد. از جمله خانه شهری، استودیو های مدرن، آپارتمان های یک تا ۳ خوابه، ویلاهای ۳ تا ۷ خوابه، پنت هاوس ها و تاون هاوس های متنوع از سازنده های املاک امارات متحده عربی را در اختیارتان می گذارد. امور لازم برای خرید ملک در دبی یا خرید آپارتمان در دبی و معرفی بهترین املاک دبی، یکی از مهم ترین وظایف این شرکت است. علاوه بر این، گروه املاک دبی یا amlakuae، بر آن است تا خدمات اداری مرتبط با دریافت تسهیلات مسکن در امارات را نیز به شما ارائه دهد. اگر می خواهید به خرید آپارتمان در دبی از ایران اقدام کنید، می توانید به راحتی با این گروه ارتباط برقرار کنید.

فروش و خرید انواع ویلا در دبی

کمک به ایجاد مشاوران املاک در دبی

همه این مشاوران املاکی که نام بردیم، دارای بخش آموزش مشاوره املاک و گرفتن نمایندگی و ثبت ملک هستند. به خصوص مشاوره املاک دبی بایات و مشاوره املاک امارات یا املاک یو اِی ای، دارای مطالب آموزشی بسیاری در زمینه خرید ملک در دبی، خرید آپارتمان در دبی و قیمت خانه در دبی هستند. مجموعه بایات، دارای یک آکادمی برای آموزش آژانس املاک امارات، برای افراد علاقمند است. هر کس در این آکادمی دوره آموزش املاک دبی را ببیند، می تواند در دبی و دیگر شهر های امارات، آژانس املاک راه اندازی کند.

سخن پایانی

در اینجا درباره ۴ تا از بهترین مشاوره املاک دبی و امارات صحبت کردیم. درباره اینکه کدام یک از این مشاوران املاک بهترین هستند، بهتر است شما خودتان تصمیم بگیرید. زیرا هر کس طبق سلیقه خود و نیاز خود درباره خرید خانه در دبی، خدمات مختلفی را ترجیح می دهد. حال ممکن است همه این خدمات به صورت یکجا فقط در یک مشاوره املاک دبی، وجود نداشته باشد. اما همه این مواردی که نام بردیم، سعی کرده اند تا در نهایت رضایت مشتریان را جلب نمایند. همین موضوع سبب شده است که مشاوره املاک بایات، مشاوره املاک امارات یا املاک یو ای ای، پروویدنت و پراپرتی فایندر، در بین بهترین مشاوران املاک امارات قرار بگیرند. اگر از دسته سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در املاک دبی هستید، می توانید بر روی خدمات عالی مشاوره املاک دبی amlakuae.com، حساب باز کنید.

کد خبر: ۲۸۶٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha