۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
دلار ۲۲۵۰۰ / سکه طرح جدید ۶۳۰ هزار تومان گرانتر شد
در گفتگو با بازار عنوان شد

دلار ۲۲۵۰۰ / سکه طرح جدید ۶۳۰ هزار تومان گرانتر شد

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش قیمت دلار در بازار آزاد و اونس در بازار جهانی بار دیگر قیمت انواع سکه و طلا را گرانتر کرد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ محمد کشتی آرای با اعلام این مطلب اظهار کرد: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی با افزایش ۱۰ دلاری به ۱۷۹۶ دلار رسید.

وی افزود: روز گذشته هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با قیمت ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، تمام سکه طرح جدید با قیمت ۹ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان، نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه با قیمت سه میلیون تومان و سکه گرمی با نرخ یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و  جواهر ادامه داد: امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تمام سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۶۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز با قیمت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

وی تاکید کرد: مقایسه قیمت امروز انواع سکه در بازار نسبت به روز گذشته به ترتیب ۳۰۰ هزار تومان، ۶۳۰ هزار تومان، ۱۵۰ هزار تومان، ۶۰ هزار تومان و ۷۰ هزار تومان گرانتر شده است.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: امروز قیمت هر مثقال طلا با افزایش ۷۰ هزار تومانی به چهار میلیون و ۱۴۵ هزار تومان رسید. همچنین امروز قیمت هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با افزایش ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۹۵۶ هزار تومان رسیده است.

گفتنی است؛ روز گذشته قیمت دلار در بازار آزاد ۲۱ هزار و ۸۵۰ تومان بود که این رقم با افزایش ۶۵۰ هزار تومانی به ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های اعلام شده بر مبنای ساعت تهیه خبر است.

کد خبر: ۲۸٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha