۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می گیرد
با تامین زیر ساخت‌ها؛

تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می گیرد

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با تامین زیرساخت‌ها شتاب می گیرد که در این میان شرکت‌های خدمات رسان باید همکاری کنند.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، جعفر قزوینیان در جلسه بررسی مشکلات پروژه های نهضت ملی مسکن شرق زنجان، با بیان اینکه هر هفته جلسه با هدف تسریع در تحویل واحد های مسکونی و تامین زیر ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار می شود،گفت: تامین زیر ساختها در واحدهای مسکونی قابل تحویل از تاکیدات استاندار بوده و در اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان است.

وی بر لزوم تامین سریع تامین انشعابات توسط شرکتهای خدمات رسان در پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و بیان داشت: تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با تامین زیر ساختها شتاب می گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، با تاکید بر اینکه باید در سریع ترین زمان ممکن زیر ساخت‌ها برای پروژه های قابل تحویل تامین شود،گفت: از مدیران شرکتهای خدمات رسات رسان انتظار می رود نسبت به اجرای این طرح ملی که بسیار عظیم است همراهی لازم را با اداره کل راه و شهرسازی استان داشته باشند تا خیلی زود شاهد خانه دار شدن متقاضیان باشیم.

در ادامه کارگزار پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان ،بر لزوم همکاری مطلوب و جدی متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به واریز آورده خود در اسرع وقت تاکید کرد و افزود: از متقاضیان درخواست می شود به منظور شتاب گرفتن پروژه ها، در واریز آورده ها همراهی لازم را داشته باشند.

قاسم محمودی تاکید کرد: اجرای سریع پروژه های نهضت ملی مسکن منوط به واریز به موقع آورده ها توسط متقاضیان است.

کد خبر: ۲۸۶٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha