۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
۷ زیتون فروشی خوب در تهران که مرغوب ترین انواع زیتون را می فروشند!

۷ زیتون فروشی خوب در تهران که مرغوب ترین انواع زیتون را می فروشند!

جالب است بدانید که کشور ما جزو بزرگ‌ ترین تولیدکنندگان زیتون در دنیا محسوب می‌شود و بیش از ۱۱۰ مدل زیتون در شهرهای مختلف کشور کشت می‌گردد.

به گزارش بازار، جالب است بدانید که کشور ما جزو بزرگ‌ ترین تولیدکنندگان زیتون در دنیا محسوب می‌شود و بیش از ۱۱۰ مدل زیتون در شهرهای مختلف کشور کشت می‌گردد. انتخاب یک زیتون فروشی خوب در تهران می‌تواند شما را به یک محصول با کیفیت و مرغوب برساند و در این راستا آشنایی با بهترین زیتون فروشی های تهران می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

زیتون فروشی خوب در تهران

زیتون یک فراورده غذایی سالم است. این میوه سرشار از خواص آنتی اکسیدانی، فیبر، مس، آهن، چربی‌های تک غیراشباع و ویتامین‌های E، A و K بوده و به‌عنوان یک میان وعده یا همراه با غذا مصرف می‌شود.

به همین دلیل است که در انتخاب مرکز خرید زیتون  باید دقت بسیار به خرج دهید تا بتوانید از تمامی خواص زیتون مرغوب و با کیفیت بهره مند شوید. برای انتخاب یک فروشگاه زیتون مناسب لازم است تا فروشگاه‌های زیتون مختلفی را بشناسید. در ادامه با ۷ زیتون فروشی خوب در تهران آشنا می‌شوید که می‌توانید بر حسب نیاز یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

۱-  دلفین

دلفین

صنایع غذایی دلفین یکی از بهترین زیتون فروشی‌های شهر تهران محسوب می‌شود که فعالیت خود را ابتدا از سال ۱۳۸۰ در زنجان آغاز کرد و امروزه با هدف تهیه و تولید غذای سالم با محوریت زیتون در شهر تهران ادامه می‌دهد. کارخانه زیتون دلفین در زنجان قرار دارد و بهترین محصولات زیتونی را از باغات منطقه طارم زنجان تامین می‌کند. همچنین این مجموعه به عنوان بهترین برند روغن زیتون نیز در ایران فعالیت میکند.

از زمان چیده شدن زیتون‌ها در مزرعه تا بسته‌بندی و ارسال به سمت شما عزیزان، بررسی‌های مختلفی روی محصولات مربوطه صورت می‌گیرد. این ظرافت در ارائه زیتون‌ به مشتریان باعث شده است تا دلفین در طول سال‌های مختلف به بالاترین میزان رضایت در بین مشتریان دست یابد. شما کاربران گرامی می‌توانید علاوه بر خرید زیتون‌ مدنظر خود از طریق سایت، به فروشگاه دلفین مراجعه کنید که محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانه تأمین می‌کند.

دلفین یکی از برترین برندهای کیفی با بالاترین تنوع محصولات در کشور محسوب می‌شود. این صنایع غذایی بر سه اصل تولید مبنی بر سلامت، اصالت و طعم ویژه و ماندگار محصولات و همچنین با بهره‌گیری از زبده‌ترین محققان داخلی و خارجی تاکید ویژه‌ای دارد. چشم انداز این شرکت را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • ارتقا کیفیت برتر کشوری به کیفیت جهانی
  • تولید انواع محصولات با عالی‌ترین شاخص‌های استاندارد جهانی از لحاظ تنوع محصول، تولید و روش‌های جدید استحصال و مصرف
  • ایجاد فرهنگ صحیح مصرف غذای سالم با استفاده از تمامی ابزارهای رسانه‌ای و سایر امکانات مورد نیاز در سطح داخلی و جهانی به منظور ارتقاء سلامت.

۲- زیتون چی

مجموعه زیتون چی از دی ماه ۱۳۹۷ با هدف ایجاد بازار آنلاین بازاریابی زیتون و محصولات جانبی در گیلان آغاز به فعالیت کرده است. جالب است بدانید که زیتون چی با طراحی و راه‌اندازی سایت و اپلیکیشن تخصصی برای بازاریابی زیتون و محصولات جانبی در فضای مجازی توانسته است راهکار مناسبی را برای سهولت در تبلیغات محصول برای تولیدکنندگان و فروشندگان زیتون ایجاد کند. همچنین در زیتون چی می‌توانید به صورت رایگان آگهی مربوطه را درج کنید.

ارتباط با این زیتون فروشی خوب در تهران به شما کمک می‌کند تا بتوانید با کارشناسان حرفه‌ای زیتون ارتباط برقرار نمایید و از مشاوره‌های آن‌ها بهره‌مند شوید. همچنین زیتون چی به منظور افزایش کیفیت محصولات زیتون و آگاهی به علاقه‌مندان این میوه کوچک و سبز، مطالب آموزشی و خبری مختلفی را در سایت خود منتشر می‌کند. فعالان این حوزه می‌توانند با بهره‌گیری از این مطالب آموزشی، دانش خود را به‌روز کنند و محصولات باکیفیت‌تری را روانه بازار نمایند.

۳- زیتون حاج صفری و پسران اصل

زیتون حاج صفری و پسران اصل یکی از بهترین و قدیمی‌ترین زیتون فروشی‌های تهران به شمار می‌رود که از سال ۱۳۶۴ توسط حاج حسینعلی صفری موسس و بنیانگذار این مجموعه در رودبار آغاز به فعالیت کرده است. جالب است بدانید که تداوم در کیفیت، اصالت محصولات و استقبال پرشور مشتریان باعث شده است تا این مجموعه ۷ فروشگاه در استان گیلان افتتاح کند.

زیتون حاج صفری و پسران اصل

از ویژگی‌های مجموعه زیتون حاج صفری و پسران اصل می‌توان به افزایش تکنولوژی، تولید محصولات سالم بر پایه زیتون، کیفیت بالای محصولات و قیمت فروش منصفانه اشاره کرد. امروزه این مجموعه محصولات مختلفی بر پایه زیتون را به بازار عرضه می‌کند که از این محصولات می‌توان به زیتون شور، روغن زیتون مرغوب، صابون زیتون و غیره اشاره نمود. مجموعه زیتون حاج صفری و پسران اصل از نشان استاندارد ملی و سیب سلامت سازمان غذا و دارو برخوردار است.

۴- زیتونکده لارند

اگر به دنبال یک زیتون فروشی خوب در تهران می‌گردید، توصیه می‌کنیم که حتما به فروشگاه زیتونکده لارند مراجعه نمایید. این مجموعه بالای ۱۰ سال سابقه در عرضه مستقیم زیتون از باغات رودبار در تهران دارد. از انواع محصولات موجود در فروشگاه زیتونکده لارند می‌توان به زیتون شور و شیرین، زیتون سیاه، زیتون‌های وارداتی و همینطور فرآورده‌های زیتون نظیر روغن زیتون، زیتون پرورده، ترشیجات و غیره اشاره کرد.

زیتونکده لارند

برای برقراری ارتباط با این فروشگاه زیتون می‌توانید از طرق مختلف مانند اینستاگرام، واتساپ و وبسایت زیتونکده لارند اقدام کنید. همچنین با تماس با شماره تلفن درج شده در سایت می‌توانید با کارشناسان و مشاورین این مجموعه در تماس باشید.

۵- زیتون مسعود

زیتون مسعود یکی دیگر از بهترین زیتون‌فروشی‌های شهر تهران است که بالای ۲۰ سال است که محصولات برتر ارگانیک به مشتریان خود ارائه می‌دهد و امروزه آماده عرضه کلی محصولات به کارخانه‌ها، فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای، هتل‌ها، رستوران‌ها و سوپر مارکت‌ها است. از ویژگی‌های برتر خرید از زیتون مسعود می‌توان به ارسال سریع محصولات، پرداخت ایمن از طریق درگاه شاپرک، کیفیت بالا، محصولات ارگانیک، ارسال به سراسر کشور، خرید آسان و غیره اشاره کرد. هدف مجموعه زیتون مسعود همواره جلب رضایت مشتری و عرضه محصول طبیعی و درجه یک بوده و تا حدود زیادی توانسته است به مقصود خود برسد.

۶- زیتون شاپ

زیتون شاپ یک مرکز معتبر فروش زیتون در ایران و کشورهای مختلف دنیا محسوب می‌شود که بیش از ۲۰ سال سابقه در این صنعت دارد. جالب است بدانید که این مجموعه در ارائه محصولات اصیل و باکیفیت در حوزه زیتون‌های خارجی نیز فعالیت می‌کند. از ویژگی‌های مهم مجموعه زیتون شاپ می‌توان به کیفیت بالا، تنوع زیاد و خدمات مناسب به مشتریان اشاره نمود.

لازم به ذکر است که مجموعه زیتون شاپ، تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا و با گارانتی برگشت بی قید و شرط ارائه می‌کند. خریداران محصولات زیتون شاپ در صورت عدم رضایت می‌توانند محصول خود را بدون هیچگونه شرطی به مجموعه برگشت بزنند.

۷- فروشگاه غذای سنت

فروشگاه سنت را می‌توان یکی از شرکت‌های صنایع غذایی باسابقه و زیتون فروشی‌های خوب در کشور نام برد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را با هدف تولید انواع ترشیجات و شوریجات با بهترین و تازه ترین میوه‌ها و صیفی‌جات آغاز کرده است. تنوع بالای عرضه محصولات در این مرکز باعث شده است تا بیش از ۱۰۰ نمونه محصول جدید باکیفیت برتر به مشتریان ارائه شود. این زیتون فروشی خوب در تهران چیدمان مناسب و ترکیبات میوه‌ای متنوعی را با ظروف کاملا بهداشتی و نشکن از جنس پلی اتیلن در اختیار مشتریان قرار داده است.

محصولات فروشگاه سنت در سه دسته‌بندی مختلف رستورانی، بسته بندی مستطیلی و بسته‌بندی تک‌نفره در اختیار مشتریان قرار داده می‌شوند. تولید و ارائه محتوای فنی موردنیاز کاربران با بالاترین استانداردها برای تسهیل در فرایند پیش از خرید یکی از اولویت‌های مهم فروشگاه سنت است. از ویژگی‌های مهم این زیتون‌فروشی می‌توان به تضمین کیفیت، پاسخگویی آنلاین، خرید آسان و مشاوره قبل از خرید اشاره کرد.

سخن پایانی

زیتون که جزو خوشمزه‌ترین میوه‌های طبیعت به شمار می رود، برای بسیاری از افراد جزو پیش غذاهای محبوب است و برای خرید آن ترجیح می‌دهند تا از یک فروشگاه مطمئن و زیتون فروشی خوب در تهران خریداری کنند.

زیتون دلفین

برای انتخاب بهترین زیتون فروشی تهران حتما علاوه بر آدرس فروشگاه و قیمت‌های محصولات فروشگاه، به کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده زیتون‌فروشی نیز توجه داشته باشید. با توجه به تجربه بالای کارشناسان دلفین و کیفیت بالای محصولات فروشگاه، می‌توان این مجموعه را جزو بهترین زیتون‌فروشی‌های شهر تهران نام برد.

کد خبر: ۲۸۶٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha