۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
۱۱۱ همت با اجرای طرح فجرانه به سفره مردم روانه شد
مشاور معاون وزیر رفاه:

۱۱۱ همت با اجرای طرح فجرانه به سفره مردم روانه شد

مشاور وزیر تعاون، با بیان اینکه وزارت رفاه طرح‌های جدید برای اجرای کالابرگ به دولت ارائه می‌دهد گفت: در اجرای طرح فجرانه ۱۴۲ میلیون بسته غذایی توزیع و ۱۱۱ هزار میلیارد تومان به سفره مردم روانه شد.

به گزارش بازار، سید رضا یحیوی درباره اجرای طرح فجرانه اظهار داشت: نزدیک به ۹۰ درصد از افرادی که در دهک‌های یک تا سه درآمدی جامعه هستند، از طرح فجرانه کالابرگ استقبال کرده‌اند؛ همچنین بیش از ۸۰ درصد نیز کل دهک‌های یک تا هفت درآمدی از طریق طرح فجرانه کالاهای موردنیاز خود را خریداری کرده‌اند.

مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اعتبار این طرح تا روز ۲۱ اردیبهشت ماه است و مردم می‌توانند کالای خود را تا این مدت زمان خریداری کنند.

وی درباره ادامه‌دار بودن یا نبودن این طرح بیان کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی طرح فوق‌العاده‌ای بوده است و امیدواریم ادامه‌دار باشد؛ البته وزارت رفاه مدل‌های جدیدی برای یارانه مضاعف به دولت ارائه می‌دهد که تا ۲۱ اردیبهشت درباره آن تصمیم‌گیری و به مردم اعلام شود.

یحیوی گفت: در طرح فجرانه تا کنون ۱۴۲ میلیون بسته غذایی توزیع و به این واسطه ۱۱۱ همت به سمت سفره مردم روانه شده است. طبق آخرین آمار موجود منتهی به ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، بیش از ۲۷ همت آورده دولت و بیش از ۸۴ همت آورده مردم در این بوده است.

کد خبر: ۲۸۵٬۷۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha