۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
شانه سازی محور شاهرود- طرود انجام می شود
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان:

شانه سازی محور شاهرود- طرود انجام می شود

شاهرود- عمیدی، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به اجرای طرح شانه سازی محور شاهرود- طرود، گفت: دو طرح راه‌سازی همزمان توسط دو شرکت پیمانکاری در منطقه در دست اجرا قرار دارد.

امیر عمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه تعریض و شانه سازی محور شاهرود - طرود در دست اجرا است و هم اکنون یکی از دو پروژه تعریف شده در این منطقه در حال پیشبرد کار است، تاکید کرد: از ابتدای فروردین ماه اکیپ عملیات امانی راه و شهرسازی شهرستان شاهرود کار خود را در این محور آغاز کرده است.

وی افزود پروژه دیگری نیز از محل اعتبارات سازمان راهداری به میزان ۴۲ میلیارد تومان با یک شرکت پیمانکاری دیگر منعقد شده که شانه سازی ۲۲ کیلومتر از مسیر شاهرود- طرود را انجام دهند .

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به بازدید میدانی خود از محور شاهرود- طرود و دو پروژه مذکور، گفت: هماهنگی لازم انجام شده که پروژه دوم نیز از امروز یکشنبه آغاز به کار شانه سازی راه را داشته باشد.

عمیدی بیان کرد :امیدواریم بتوانیم با این بهسازی و شانه سازی مقاطع پرخطری که طبق بازدید پلیس راه و دادستان شاهرود تذکر داده یود، برطرف کنیم و مردم بتوانند با ایمنی بیشتری در این محور تردد داشته باشند.

وی افزود: با تخصیص اعتبار بهتری که به این طرح داده می شود می توانیم در مدت زمان کوتاه تری کار ایمن سازی محور شاهرود- طرود را به سرانجام برسانیم.

کد خبر: ۲۸۵٬۶۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha