۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
عدم موافقت شورای مسکن استان سمنان با حذف پارکینگ در طرح اقدام ملی مسکن
معاون عمرانی استاندار سمنان خبر داد

عدم موافقت شورای مسکن استان سمنان با حذف پارکینگ در طرح اقدام ملی مسکن

سمنان - معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه شورای مسکن استان سمنان با حذف پارکینگ در طرح اقدام ملی مسکن موافقت نکرد، گفت: کیفیت فدای کاهش قیمت در ساخت مسکن نشود.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه شورای مسکن استان سمنان که به میزبانی استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه کاهش قیمت مسکن و هزینه تمام‌شده برای ساخت مسکن در طرح اقدام ملی در دستور کار است، اظهار داشت: شورای مسکن استان سمنان با حذف پارکینگ در طرح اقدام ملی مسکن موافقت نکرد.

وی با تأکید بر اینکه پیمانکاران باید در اجرای طرح اقدام ملی مسکن آیین‌نامه‌ها و شرایط فنی و تخصصی در بحث مصالح، نظارت و ساخت را در این طرح رعایت کنند، خاطرنشان کرد: کاهش قیمت تمام‌شده ساخت مسکن در این طرح نباید منجر به افت کیفیت مسکن شود.

رشد نامعقول قیمت مسکن نگران‌کننده است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بابیان اینکه بانک‌ها وظیفه‌دارند تا در این‌ مقطع و در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن نسبت به پرداخت تسهیلات کم‌بهره اقدام‌ کنند، افزود: رشد چشمگیر و نامعقول قیمت مسکن امروز به یک چالش جدی برای آحاد مردم به‌ویژه جوانان تبدیل‌شده است.

فخری با اشاره به اینکه افراد کم‌درآمد و جوانان جامعه هدف اصلی در طرح اقدام ملی مسکن هستند، تأکید کرد: قیمت تمام‌شده مسکن شامل قیمت زمین و هزینه ساخت در طرح اقدام ملی مسکن، باید متناسب با وضعیت اقتصادی جامعه هدف این طرح باشد.

 وی بابیان اینکه با اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان سمنان باید تکلیف چهار هزار واحد نیمه‌تمام مسکن مهر در استان نیز مشخص شود، گفت: عامل اصلی اجرای موفقیت‌آمیز طرح اقدام ملی مسکن، تعیین تکلیف و به سرانجام رساندن مسکن مهر است.

کد خبر: ۲۸٬۵۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha