۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
رفع تداخلات اراضی با دقت بیشتر انجام شود
رئیس سازمان امور اراضی کشور:

رفع تداخلات اراضی با دقت بیشتر انجام شود

افلاطونی، رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: دقت در انجام رفع تداخلات بسیار مهم است و استان‌ها باید به این امر توجه داشته باشند.

به گزارش بازار، رضا افلاطونی صبح امروز در چهل و نهمین نشست قرارگاه مرکزی صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: دقت در انجام رفع تداخلات بسیار مهم است و لازم است به کیفیت رفع تداخلات در استان‌ها نیز توجه ویژه‌ای شود.

وی افزود: با توجه به کمبود نیرو و امکانات باید برخی از وظایف غیرحاکمیتی را به بخش خصوصی برون‌سپاری کنیم.

افلاطونی ادامه داد: همه استان‌ها باید در حوزه برون‌سپاری فرایند واگذاری زمین، فرایند صدور مجوز تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری، نظارت بر واگذاری و نظارت بر مجوزهای تغییر کاربری به درستی عمل کنند و این برون‌سپاری‌ها انجام شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: اصلاح برخی از بخشنامه‌های حوزه حفظ کاربری و ساماندهی اراضی در دستور کار قرار دارد، همچنین دستورالعمل واگذاری اراضی اصلاح شده و به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی تأکید کرد: موضوع آموزش به کارکنان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در استان‌ها و آشنایی آنان با قوانین و مقررات حوزه امور اراضی بسیار مهم است و باید اجرایی شود.

گفتنی است؛ چهل و نهمین نشست قرارگاه مرکزی صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی با حضور رئیس سازمان امور اراضی کشور، معاون امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، معاونان و مدیران سازمان به صورت حضوری و استان‌های تهران، سمنان و گلستان به صورت وبیناری در سازمان امور اراضی کشور برگزار شد.

کد خبر: ۲۸۵٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha