۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
تصویب جدول اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی
با موافقت نمایندگان صورت گرفت؛

تصویب جدول اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی

نمایندگان مجلس با جدول پیوست یک درخصوص اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی در بودجه ۱۴۰۳ موافقت کردند.

به گزارش بازار، نمایندگان در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳ با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص جدول پیوست یک در رابطه با اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی با ۱۳۰ رأی موافق، ۱۲ رأی مخالف و ۱۲ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۶ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق درباره این پیوست، گفت: در لایحه بودجه حدود ۴۰۰ همت برای پروژه های عمرانی یا تملک دارایی در نظر گرفته شده است یعنی پروژه‌هایی که هم ماده ۲۳ را گذرانده‌اند و هم دارای ردیف و بودجه هستند البته مجلس بودجه‌های عمرانی را از ۳۷۵ همت به ۴۰۰ همت افزایش داد.

وی ادامه داد: تغییرات این پیوست بسیار جزئی بوده و هر آنچه که دولت اورده عینا به صحن ارجاع شده است.

سید البرز حسینی در مخالفت با این پیوست بیان کرد: در این پیوست سال پایانی اتمام برخی پروژه‌ها ۱۴۰۷ در نظر گرفته شده در حالی که این پروژه‌ها باید تا ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسید و این یعنی سازمان برنامه و بودجه به دلیل منابعی که احتمال دارد تأمین نشود برای پروژه‌های عمرانی زمان خریده است که این موضوع باید اصلاح شود.

سید ناصر موسوی لارگانی در موافقت با این پیوست گفت: در این پیوست پروژه‌هایی که ماده ۲۳ دارند درج شده است. البته ذکر یک نکته نیز ضروری است که سازمان برنامه و بودجه باید مصوباتی که رئیس جمهور در سفرهای استانی داشته را در اولویت قرار دهد.

کد خبر: ۲۸۵٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha