۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
رشد  ۷.۸ درصدی بازار جهانی ماشین آلات صنعتی تا پایان ۲۰۲۴؛ بیشترین رشد در انتظار ماشین آلات کشاورزی
بازار بررسی می کند؛

رشد ۷.۸ درصدی بازار جهانی ماشین آلات صنعتی تا پایان ۲۰۲۴؛ بیشترین رشد در انتظار ماشین آلات کشاورزی

در حالیکه پیش بینی می شود بازار جهانی ماشین آلات صنعتی از ۲۰۲۳ تا پایان ۲۰۲۴ رشدی ۷.۸ درصدی داشته باشد، تحلیلگران معتقدند بیشترین رشد در حوزه ماشین آلات کشاورزی خواهد بود.

بازار؛ گروه صنعت: در شرایطی که نفوذ ماشین آلات روز صنعتی در حوزه تولید کشورهای مختلف روندی افزایشی به خود گرفته است، صنعتگران این حوزه با موانعی همچون افزایش قیمت فولاد، آهن الات، کمبود نیروی کار متخصص و نوسان داشتن بازارها مواجه هستند.

ارزش ۵۸۹ میلیارد دلاری بازار جهانی ماشین آلات صنعتی تا ۲۰۲۴

با این وجود گزارشات جهانی بیانگر این است که اندازه بازار ماشین آلات صنعتی در سال های اخیر به شدت رشد کرده است. به طوری که داده های آماری منتشر شده از سوی سایت آماری تحلیلی استاتیستا نشان می دهد: از ۵۴۶.۷۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ به ۵۸۹.۳۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۴ با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) ۷.۸ درصد خواهد رسید و به این ترتیب تحلیلگران معتقدند رشد در دوره تاریخی را می توان به رشد صنعت تولیدی و رشد اقتصادی نسبت داد.

رشد  ۷.۸ درصدی بازار جهانی ماشین آلات صنعتی تا پایان ۲۰۲۴؛ بیشترین رشد در انتظار ماشین آلات کشاورزی

در حالی که پیش بینی می شود ارزش افزوده در بازار ماشین آلات و تجهیزات به ۰.۸۵ تریلیون دلار در سال ۲۰۲۴ برسد، برآورد می شود تعداد شرکت های فعال در بازار ماشین آلات و تجهیزات تا پایان سال ۲۰۲۴ در سراسر دنیا به ۰.۳۹ میلیون برسد.

سایت آماری تحلیلی استاتیستا: در حالی که روند بازار جهانی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی رو به رشد است انتظار می رود که بخش کشاورزی به دلیل افزایش تقاضا برای تجهیزات کشاورزی پیشرفته، بیشترین رشد را بین سال های ۲۰۲۳ و ۲۰۳۲ شاهد باشد

از سوی دیگر بر اساس این گزارش و به گفته کارشناسان و تحلیلگران در حالی که روند بازار جهانی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی رو به رشد است انتظار می رود که بخش کشاورزی به دلیل افزایش تقاضا برای تجهیزات کشاورزی پیشرفته، بیشترین رشد را بین سال های ۲۰۲۳ و ۲۰۳۲ شاهد باشد.

ارزش بازار جهانی ماشین الات کشاورزی تا ۲۰۳۰ از ۱۸۹ میلیارد دلار فراتر می رود

در واقع همه‌گیری ویروس کرونا و اختلالات زنجیره تامین در سراسر جهان بر بازار جهانی تجهیزات کشاورزی تأثیر گذاشته است که در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۰۳.۶ میلیارد دلار ارزش داشت. این در حالی است که ارزش بازار در سال ۲۰۲۳ به میزان ۱۰۶.۸ میلیارد دلار بوده و انتظار می رود در سال جاری میلادی نیز به حدود ۱۱۶ میلیارد دلار برسد. طبق این داده های آماری همچنین انتظار می رود ارزش بازار جهانی تجهیزات کشاورزی در سال ۲۰۳۰به بیش از ۱۸۹.۴ میلیارد دلار برسد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: در سال ۲۰۲۱ حدود ۳.۳ میلیون واحد از تجهیزات کشاورزی در سراسر جهان فروخته شد که منطقه آسیا و اقیانوسیه بیشترین فروش را در آن سال به خود اختصاص داد. پیش بینی می شود که بازار بین سال های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۸ رشد کند و در سال ۲۰۲۸ به بیش از ۳.۹ میلیون واحد برسد.

کد خبر: ۲۸۴٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha