۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
افزایش ۲۲درصدی انتقال فرآورده‌های‌ نفتی از طریق خطوط لوله منطقه شمال‌شرق
معاون عملیات خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال شرق خبر داد؛

افزایش ۲۲درصدی انتقال فرآورده‌های‌ نفتی از طریق خطوط لوله منطقه شمال‌شرق

شاهرود- معاون عملیات خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال شرق از افزایش ۲۲درصدی انتقال فرآورده‌های‌ نفتی از طریق خطوط لوله منطقه خبر داد و گفت: این میزان رشد در سه ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین ابراهیمی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال شرق شاهرود با بیان اینکه یک میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۷۲۹هزار و ۱۸۰ لیتر انواع فرآورده‌ نفتی در سه ماهه اول ۹۹ از طریق خطوط لوله منطقه انتقال یافت، ابراز کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۲درصد رشد داشته است.

وی افزود:  شاخص نمودار مقایسه‌ای رشد انتقال فرآورده‌های نفتی از طریق خطوط لوله منطقه شمال‌شرق در بهار ۹۹ نمایانگر این امر است که انتقال بنزین پاک (یورو چهار) با ۲۰۰درصد افزایش، بیشترین میزان افزایش انتقال حامل‌های انرژی را داشته است. 

معاون عملیات منطقه شمالشرق با بیان اینکه ۱۳۸میلیون و ۹۱۲هزار و ۴۹۰ لیتر بنزین یورو چهار از این منطقه طی سه ماهه اول سال ۹۹ منتقل شده است، تاکید کرد: این رقم مدت مشابه سال قبل ۴۶میلیون و ۳۳۴هزار و ۱۳۰ لیتر بوده است.

ابراهیمی افزود: بعد از بنزین پاک بیشترین سهم انتقال مربوط به بنزین معمولی است که در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه ۱۴۸درصد رشد داشته و  به رقم ۴۹۲ میلیون و ۶۱۷هزار و ۳۷۲ لیتر رسید همچنین انتقال نفت گاز(گازوئیل) پاک نیز در سه ماهه اول ۹۹ نسبت به مدت مشابه ۱۹درصد رشد داشته و به رقم ۵۴۸ میلیون و ۷۷۲هزار و ۳۹۰ لیتر رسیده است.

وی با بیان اینکه در انتقال نفت گاز معمولی شاهد کاهش ۲۳ درصدی در سه ماه اول سال جاری نسبت به زمان مشابه سال قبل بوده‌ایم، گفت: افزایش ۱۹ درصدی نفت گاز پاک، نشان دهندۀ روند موفقیت آمیز جایگزینی فرآورده‌های نفتی معمولی با فرآورده‌های پاک(یورو ۴) است.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالشرق گفت: نفت سفید انتقال یافته در سه ماهه اول ۹۹ نیز نسبت به مدت مشابه ۲۷درصد کاهش داشته و به رقم ۷۳میلیون و ۹۱۳هزار و ۴۶۷ لیتر رسیده است.

کد خبر: ۲۸٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha