۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
۱۹۶.۵ میلیارد متر مکعب گاز در ۱۳ پالایشگاه پارس جنوبی شیرین سازی شد
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۱۹۶.۵ میلیارد متر مکعب گاز در ۱۳ پالایشگاه پارس جنوبی شیرین سازی شد

بوشهر- باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: طی یکسال اخیر، ۱۹۶.۵ میلیارد متر مکعب گاز در ۱۳ پالایشگاه پارس جنوبی شیرین سازی شد.

احمد باهوش در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مجتمع گازی پارس جنوبی به عنوان پیشران در تولید گاز، امسال جهش تولید را با استفاده از توان و تخصص و تعهد جوانان این مرز و بوم هدفگذاری کرده است.

وی افزود: در سال جاری برای تثبیت و پایداری تولید و همچنین رشد و جهش تولید گاز شیرین در فازهای مختلف اهتمام می ورزیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: سال ۱۴۰۲ در مجتمع گازی پارس جنوبی، اقدامات موثری در کیفیت بخشی به فعالیت ها انجام شد و شرکت های دانش بنیان و فناور، کمک های بی نظیری به ما داشتند.

باهوش از شیرین سازی ۱۹۶.۵ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه های پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: طی یکسال اخیر، در ۱۳ پالایشگاه مجتمع گازی پارس جنوبی، با تلاش بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ نیروی کار، ۱۹۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون متر مکعب گاز، شیرین سازی شد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته، بالغ بر ۲۲۷ میلیارد متر مکعب گاز از سکوهای سرچاهی دریافت کردیم که ۱۹۶.۵ میلیارد متر مکعب گاز شیرین، برداشت و به شبکه سراسری ارسال شد.

باهوش یادآور شد: استفاده از توان و تخصص مهندسان داخلی و همچنین شرکت های دانش بنیان و فناور از موفقیت های ارزشمند و ماندگار در مجتمع گازی پارس جنوبی است.

کد خبر: ۲۸۴٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha