۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
مشکلات واحدهای اقتصادی بزرگ در شرایط تحریم به صورت ویژه بررسی شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

مشکلات واحدهای اقتصادی بزرگ در شرایط تحریم به صورت ویژه بررسی شود

کرمان - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: باید در این شرایط مشکلات واحدهای اقتصادی بزرگ به صورت ویژه بررسی و رفع شود.

محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اجرای طرح جامع مالیاتی بستر لازم برای استقرار نظام مالیاتی هوشمند را فراهم می کند و موتور محرک نظام نوین مالیاتی به شمار می آید.

وی گفت: با اجرای این طرح فرآیندهای مالیاتی به صورت الکترونیکی انجام شده و زمینه ساز تحقق عدالت مالیاتی می شود.

پورابراهیمی با اشاره به تاثیر طرح جامع مالیاتی در کاهش فساد اظهار کرد: اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده گامی مهم در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنفی است.

نماینده مردم کرمان و راور با تاکید بر لزوم بررسی رفع مشکلات مالیاتی واحدهای اقتصادی استان کرمان گفت: در شرایط جنگ اقتصادی باید حامی تولیدکنندگان و اصناف باشیم چرا که این امر در توسعه و رونق اقتصادی کشور تاثیرگذار است.

پورابراهیمی با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: باید در این شرایط مشکلات واحدهای اقتصادی بزرگ به صورت ویژه بررسی شده و رفع این مشکلات به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین بر لزوم اجرای طرح نصب پایانه فروشگاهی تاکید کرد و گفت: باید مشکلات و موانع در این زمینه شناسایی و رفع شود چرا که اجرای این طرح می تواند باعث شفافیت بیشتر در نظام مالیاتی شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین ادامه داد: این طرح تحولی بزرگ در زمینه شناسایی مالیات واحدهای صنفی است.

کد خبر: ۲٬۸۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha