۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
تنش در شورای شهر تهران و تلاش برای آبستراکسیون در روز شوراها

تنش در شورای شهر تهران و تلاش برای آبستراکسیون در روز شوراها

زاکانی خطاب به کسانی که انتقاداتی وارد کرده بودند گفت اگر انتقادات شما فنی است بمانید تا پاسخ را بشنوید؛ شما نه جلسات هم‌اندیشی تشریف می‌آورید نه می‌نشینید پاسخ‌ها را بشنوید.

به گزارش بازار، جلسه شورای شهر که با حضور شهردار برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه شد. پس از گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک برخی اعضای شورا به قرارداد واردات خودرو برقی از چین انتقاداتی وارد کردند و در مقابل برخی دیگر از اعضا این انتقادات را غیرفنی اعلام کردند و آن را سیاسی‌کاری خواندند.

در ادامه چمران ضمن تاکید بر فرمایشات رهبری در خصوص وحدت بین دستگاه‌ها، از اعضای شورای شهر خواست که تنها دربارهٔ گزارشی که معاون حمل و نقل شهرداری ارائه کردند صحبت کنند اما زمانی که شهردار تهران برای ارائه پاسخگویی به پشت تریبون رفت، تعدادی از اعضای شورای شهر از جمله آقایان تشکری هاشمی، امانی، قائمی، عباسی، اقراریان و خانم نجفی که از مخالفان سیاسی شهردار تهران به شمار می‌روند برای از حدنصاب‌افتادن جلسه شورای شهر، جلسه را ترک کردند.

در ادامه زاکانی خطاب به کسانی که انتقاداتی وارد کرده بودند گفت اگر انتقادات شما فنی است بمانید تا پاسخ را بشنوید؛ شما نه جلسات هم‌اندیشی تشریف می‌آورید نه می‌نشینید پاسخ‌ها را بشنوید.

کد خبر: ۲۸۴٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha