۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
توری پنجره دوجداره در کرج

توری پنجره دوجداره در کرج

یکی از راهکارهای موثر برای جلوگیری از ورود حشرات و گردوغبار به داخل ساختمان میتوان به توری پنجره دوجداره اشاره کرد.

به گزارش بازار، یکی از راهکارهای موثر برای جلوگیری از ورود حشرات و گردوغبار به داخل ساختمان میتوان به توری پنجره دوجداره اشاره کرد که قابلیت نصب بر روی پنجره را دارد و در میان بسیاری از افراد به عنوان توری پشنه بند شناخته شده است.

توری های نامبرده کاربردهای بسیاری دارد و در بسیاری از نقاط دنیا از آن برای امور مختلفی استفاده میشود اما از مهمترین کاربرد آن ها میتوان به جلوگیری از ورود حشرات و گردوغبار به داخل ساختمان اشاره کرد.

همان طور که در جریان هستید با گرم شدن هوا بسیاری از افراد تمایل دارند که پنجره های خود را باز بگذارند از این رو استفاده از توری پنجره بیش از هر زمان دیگری احساس میشود چرا که در فصل های گرم به تعداد حشرات افزوده میشود و همین امر موجب میشود که آن ها با سرعت بیشتری به محل کار یا منزل شما وارد شوند که این امر میتواند موجبات ناراحتی شما را به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از مشکل نامبرده کافی است که از توری پنجره که به همین منظور تولید وپنجره طراحی شده اند استفاده کنید، توجه داشته باشید اگر پنجره های شما از نوع پنجره دوجداره است لازم است از توری پنجره دوجداره که مخصوص این کار است استفاده کنید.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با توری پنجره دوجداره با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

توری پنجره دوجداره در کرج

اطلاعاتی در ارتباط با توری پنجره

توری پنجره از جمله تجهیزات مهم و کاربردی است که برای محافظت از محیط شما در برابر گردوغبار و حشرات استفاده می شود و با توجه به نوع پنجره و قابی که دارد مدل های مختلفی از این محصول تولید و در بازار به فروش می رسد که شما کاربران عزیز لازم است در زمان خرید این تجهیزات به ریزترین نکات نیز توجه بسیاری داشته باشید.

توری پنجره دوجداره معمولا به دو صورت ثابت و متحرک هستند و شما باید به گونه ای آن ها را انتخاب کنید که با پنجره شما بیشترین هماهنگی را داشته باشد و بدانید که کدام مدل آن ها با نیاز شما بیشترین هماهنگی را دارد.

قاب توری نیز با توجه به متریال هایی که برای آن استفاده شده است مدل های مختلفی دارد و در صورتی که قرار است از توری پنجره برای محیط مسکونی استفده کنید بهتر است به سراغ قاب های آلومینیومی، مفتول، نایلونی، فایبرگلاس و الیاف پلی استر بروید این در حالی است که اگر قرار است از توری پنجره برای کارگاه یا کارخانه استفاده کنید باید به سراغ توری هایی با ابعاد بزرگ تر بروید که معمولا جنس آن ها از فولاد ضدزنگ یا آبکاری شده است.

توجه داشته باشید که برای انتخابی بهینه لازم است که به محیط خود و کاربری که این تجهیزات دارند دقت بسیاری داشته باشید تا بتوانید در میان این حجم از تنوع بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع توری پنجره

با توجه به شکل ظاهری، ساختار و متریال هایی که برای توری پنجره استفاده شده است مدل های مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد که لازم است شما کاربران عزیز قبل از هرگونه خریدی اطلاعات خود را در ارتباط با آن ها به روز کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. از جمله توری های پنجره که در مجموعه صنعتی دراج تولید و به بازار عرضه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

توری پنجره یو پی وی سی

یکی از محبوب ترین مدل های توری موجود در بازار است که برای تولید آن از الیاف فایبرگلاس استفاده شده است. برای تولید و طراحی این تجهیزات از ماشین آلات پیشرفته استفاده شده است و بیشترین استفاده و کارایی را برای پنجره های یو پی وی سی دارد و با نصب آن ها شما محیطی عاری از هرگونه گردوغبار خواهید داشت لازم به ذکر است که ساختار این تجهیزات به گونه ای است که از ورود نور به داخل محیط شما جلوگیری می کند و با باز کردن پنجره، امکان دید زدن محیط داخلی ساختمان شما از بیرون وجود ندارد.

توری پنجره دوجداره در کرج

توری های یوپی وی سی بر روی پروفیل های یوپی وی سی و آلومینیومی نصب می شوند و قابلیت نصب بر روی درب و پنجره های دوجداره را دارد و با توجه به متریال هایی که برای آن ها به کار رفته است مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارد و در برابر رطوبت دچار پوسیدگی و پارگی نمی شود.

توری پلیسه

توری پلیسه که در میان بسیاری از افراد با نام توری های آکاردئومی شناخته شده است یکی دیگر از مدل های رایج توری در بازار به شمار می آید که با توجه به ساختار منحصربه فردی که داشتند گزینه ای ایده ال برای تمامی مدل های پنجره به شمار می آید.

بازشو این توری ها به صورت کرکره ای است، قابی که برای آن استفاده شده است حالتی ثابت دارد.

شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که دلیل نامگذاری این توری ها به چه علت است؟ بهتر است که بدانید توری هایی که برای پنجره استفاده می شود شباهت بسیاری به دامن پلیسه زنانه دارد و همین امر موجب زیبایی آن شده است.

توری مگنتیک

این توری ها نیز ظاهری مشابه با توری پلیسه دارد و عمده تفاوت آن ها در نصب آن ها است. بهتر است که بدانید این توری ها برخلاف توری پلیسه به راحتی از قاب خود جدا می شود و در ابعاد و طرح های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده اند.

وجود قفل های مگنتیکی سبب شده است که باز و بسته شدن آن به صورت خودکار انجام شود و متریال هایی که برای آن به کار رفته است منجر به بالا رفتن استحکام و مقاومت بالای آن در برابر شرایط آب و هوایی مختلف می شود.

توری ریلی

این مدل از توری ها بیشترین کارایی و استفاده را برای پنجره های ریلی دارد و این تورهای برای نصب نیاز به فضای از پیش تعیین شده دارند و با توجه به ساختاری که دارد می توان آن را از هردوطرف بازو بسته کرد.

توری لولایی

باز و بسته شدن این توری ها با کمک لولا انجام می شود شاید برای شما جالب باشد که بدانید بازشویی همچون پنجره های معمولی دارند، این مدل از توری ها این روزها رواج چندانی ندارد و با توجه به طول عمر کمی که دارند انتظار می روند که در سال های آینده استفاده از آن کاهش چشمگیری پیدا کند. این مدل از توری با توجه به بازشویی که دارد بیشترین استفاده را برای درب های ورودی دارد.

توری ثابت یوپی وی سی

این مدل از توری بر روی یک قاب ثابت نصب می شوند و قابلیت بازو بسته شدن ندارند و تنها برای تعمیر یا تعویض آن ها می توان این توری ها را از پنجره جدا کرد و لازم است که برای این کار از افراد کاربلد و متخصص کمک بگیرید و در صورتی که فرد خود اقدام به این کار کند امکان به هم خوردن تنظیمات آن وجود دارد و امکان جایگذاری صحیح آن وجود ندارد.

این توری ها بیشترین کارایی را برای پنجره هایی دارد که حالتی ثابت دارند چرا که بازکردن آن به جهات مختلف امکان پذیر نمی باشد.

چگونه توری پنجره دوجداره را تمیز کنیم؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که ممکن است ذهن شما دارندگان این توری ها را به خود مشغول کند می توان به شرایط تمیزکردن این توری ها اشاره کرد.

همان طور که در سطرهای بالا نیز اشاره کردیم توری از مهم ترین تجهیزات یک پنجره به شمار می آید و در صورتی که شما پنجره را تمیز کنید اما از تمیز کردن توری آن غافل شوید عملا هیچکاری انجام نداده اید و تمامی زحمات شما به هدر می رود چرا که ظاهری زشت و ناخوشایند را برای محیط شما به ارمغان می آورد.

تمیز کردن توری پنجره های دوجداره کار چندان راحتای نیست و شاید دلیل این که بسیاری از افراد تمیز کردن این تجهیزات می گذرند نیز همین امر باشد.

اگر شما هم با تمیز کردن توری پنجره خود مشکل دارید دیگر نگران نباشید چرا که ما در ادامه با شما راهکارهایی را در میان خواهیم گذاشت که شما با تکیه بر آن ها می توانید توری پنجره را نیز همانند شیشه آن ها برق بیندازید.

از مهم ترین نکاتی که بهتر است برای تمیز کردن این تجهیزات به خاطر داشته باشید این این است که از روش های مطمئن و امن برای تمیز کردن این تجهیزات استفاده کنید تا از بروز هرگونه آسیب احتمالی جلوگیری کنید.

شستشوی اصولی توری ها و به کاربردن تجهیزات مناسب برای این کار علاوه بر این که توری های شما را خراب نمی کند می تواند در طول عمر آن ها نیز تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

یکی از راهکارهای ساده برای تمیز کردن این تجهیزات می توان به استفاده از بخارشور اشاره کرد. بخار شور می تواند تمامی آلودگی و لکه های موجود بر روی توری ها را از بین ببرد و فلزهای توری را همانند روز اول برق بیندازد.

توری های مگنتیکی به راحتی جدا می شوند و شما می توانید با آب و شوینده مناسب آن ها را تمیز کنید و مجددا را سرجای خود قرار دهید.

در صورتی که بخارشور ندارید و تصمیم گرفته اید که این تجهیزات را تمیز کتید می توانید از جاروشارژی یا جاروبرقی استفاده کنید و در نهایت با کمک دستمال مرطوب پشت و روی توری را کاملا دستمال بکشید، توجه داشته باشید این کار چندان که باید توری را تمیز نمی کند اما به تمیز شدن نسبی آن کمک می کند و به قول معروف کاچی به از هیچی است .

برای توری های ثابت یا توری هایی که نازک هستند و امکان آسیب دیدن آن ها وجود دارد بهتر است از هرگونه اقدام سرخود جدا خودداری کتید و این کار را به افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند و تخصص بالایی دارند بسپارید چرا که هرگونه غفلت و سهل انگاری منجر به آسیب دیدن و پاره شدن توری ها می شود و شما کاربران عزیز مجبور می شوید برای تعویض آن ها هزینه بسیاری را صرف کنید.

نصب توری پنجره دوجداره به چه صورت است؟

با توجه به کاربردی بودن این تجهیزات لازم است که به نصب آن ها توجه بسیاری داشته باشید، نصب توری پنجره همانند خود پنجره دوجداره کاری تخصصی و حرفه ای است و بنابراین به شما کاربران عزیز توصیه می کنیم که بعد از خرید این تجهیزات از نصاب متخصص که در این زمینه مهارت بالایی دارد کمک بگیرید، در صورتی که خودتان اقدام به نصب این تجهیزات نمایید با توجه به این که شناختی از این تجهیزات ندارید امکان آسیب رساندن به خودتان وجود دارد و ممکن است با نصب غیراصولی بر کارایی آن تاثیر متفی داشته باشد، از همه مهم تر این که امکان پاره شدن توری وجود دارد.

برای آن که بتوانید از مزایای توری پنجره دوجداره کرج نهایت بهره و استفاده را ببرید بهتر است این تحهیزات را به صورت اصولی نصب و راه اندازی کنید، متخصصان ما در مجموعه صنعتی دراج با بررسی اصولی پنجره شما می توانند جایگاه این تجهیزات را مشخص کنند و می توانند به بهترین شکل ممکن آن ها را برای شما نصب کنند.

توجه داشته باشید اگر توری ها به صورت صحیح نصب نشود می تواند در باز و بسته شدن آن ها خللی به وجود آید و نتواند نیاز شما را پاسخگو باشد.

نصابان ما نحوه باز و بسته کردن توری در زمان شستشو تمیز کاری را به شما کاربران عزیز آموزش می دهند تا در مواقع ضروری بدون هیچگونه مشکلی بتوانید به تنهایی از عهده آن بربیایید.

سخن پایانی

با توجه به محبوبیت بالایی که توری پنچره در سال های اخیر پیدا کرده است مدل های مختلفی از این محصول تولید و به بازار عرضه شده است که لازم است در زمان انتخاب این تحهیزات به محیط موردنظر خود و نوع پنجره ای که دارید توجه داشته باشید.

اگر نمی دانید کدام مدل توری برای پنجره شما مناسب است می توانید از کارشناسان ما در مجموعه صنعتی دراج کمک بگیرید همچنین با تماس با شماره هایی که در انتهای مقاله درج شده است میتوانید به کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را در خصوص قیمت این تجهیزات به دست آورید.

کد خبر: ۲۸۴٬۵۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha