۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
مطالبه برخی امتیازات در پروژه های شهری گرگان از سوی سرمایه گذاران برای ما منطقی و پذیرفتنی نیست
فرماندار گرگان:

مطالبه برخی امتیازات در پروژه های شهری گرگان از سوی سرمایه گذاران برای ما منطقی و پذیرفتنی نیست

گرگان- نادری، فرماندار گرگان گفت: سرمایه گذار در برخی پروژه های نیمه کاره مطالبه امتیاز بیشتر دارد که منطقی و پذیرفتنی نیست زیرا باید منافع مردم هم در پروژه سنجیده شود.

اسماعیل نادری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شورای ششم به موضوعات فرهنگی و اجتماعی که در دوره های پیشین مغفول مانده بود توجه ویژه ای داشته است، اظهار کرد:انتظار است مدیریت شهری گرگان زین پس به انجام اقدامات بزرگ در سطح شهر بیشتر توجه کند و به هر نحوی که شده در سال جاری حداقل باید دو فاز از شهربازی گرگان را به سرانجام برساند.

فرماندار گرگان با بیان اینکه برخی تصمیمات شوراهای پیشین به شورای فعلی تکلیف شده است، افزود: شاید دوره ششم پارلمان شهری به برخی موضوعات و پروژه هایی که اکنون درگیر آن است، ورود نمی کرد و در حال حاضر منتفی کردن برخی پروژه ها مانند شهربازی مدرن سبب هدر رفت بیت المال خواهد شد.

وی گفت: انتظار است مدیریت شهری گرگان زین پس به انجام اقدامات بزرگ در سطح شهر بیشتر توجه کند و به هر نحوی که شده در سال جاری حداقل باید دو فاز از شهربازی گرگان را به سرانجام برساند.

نادری ادامه داد: شهرداری ۸۰ درصد اعتبارات را صرف امور جاری می کند و چه انتظاری وجود دارد که با ۲۰ درصد اعتبار باقیمانده پروژه های کلان انجام دهد.

وی ادامه داد: فرمانداری ۹۹ درصد مصوباتی ارسالی به کمیته انطباق را با دید باز و مثبت بررسی می کند.

وی در پاسخ به خبرنگار بازار که توسعه شهری در برخی کلان شهر ها را مثال زده و عنوان کرده که چرا مدیریت شهری گرگان از این شهرها الگو برداری نمی کند، گفت: توان هر شهر با سایر شهرها متفاوت است، توان گرگان قابل مقایسه با کلان شهرهایی مانند تبریز نیست و شاید حداکثر بتواند دو پروژه را مدیریت کند.

فرماندار گرگان با اشاره به حوزه سرمایه گذاری شهری در گرگان گفت: سرمایه گذار سعی دارد صفر تا صد پروژه ای را به عهده بگیرد و در برخی پروژه های نیمه کاره مطالبه امتیاز بیشتر دارد که منطقی و پذیرفتنی نیست زیرا باید منافع مردم هم در پروژه در نظر گرفته شود.

کد خبر: ۲۸۴٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha