۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
۲۰ نیاز فناورانه شهرک‌های صنعتی خوزستان شناسایی و مستندسازی شد| پیگیری مشکلات صنایع
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خوزستان در گفتگو با بازار:

۲۰ نیاز فناورانه شهرک‌های صنعتی خوزستان شناسایی و مستندسازی شد| پیگیری مشکلات صنایع

اهواز- مهدی پور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: ۲۰ نیاز فناورانه شهرک‌های صنعتی خوزستان در سال گذشته شناسایی و مستندسازی شد.

علی مهدی پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: فن‌ بازار منطقه‌ ای بازوی صنایع و واحدهای صنعتی و تولیدی است و همچنین برای مبادلات و بهم‌ رسانی نظام «عرضه» و «تقاضا» در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته نقش کلیدی و اساسی ایفا می‌ کند.

وی افزود: شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با بهره‌ مندی از مشاوران توانمند حوزه توسعه فناوری به منظور پایش واحدهای صنعتی، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه بنگاه‌ های صنعتی را در دستور کار قرار داد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان توضیح داد: با تشکیل جلسات منظم برای تدوین برنامه ریزی و تدوین دانش فنی در راستای رفع نیازها، پیگیری های مستمر انجام شد که اهداف مورد نظر در این خصوص تحقق یافت.

مهدی پور ادامه داد: در جلسات برگزار شده روش ها و سیستم های شبکه‌ سازی، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه مورد ارزیابی قرار گرفتند و برای رفع آنها اقدامات موثری صورت پذیرفت و نتایج مطلوبی حاصل شد.

وی به توان فناوران و شرکت های دانش‌ بنیان اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ با همه توان و همکاری مشاوران ۲۰ نیاز فناورانه شناسایی و مستندسازی شد و رفع پنج نیاز نیز صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: فرآیند شناسایی و رفع نیازهای فناورانه در بستر سامانه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران (درگاه خدمات الکترونیک eservice) انجام شده است.

کد خبر: ۲۸۴٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha