۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰
اصلاح بیشتر قیمت بیت کوین در صورت از دست رفتن کف ۶۰ هزار دلار
تحلیل تکنیکال بیت کوین

اصلاح بیشتر قیمت بیت کوین در صورت از دست رفتن کف ۶۰ هزار دلار

با عبور از مقاومت ۷۴ هزار دلار اهداف بالاتری در دسترس خواهند بود؛ در غیر اینصورت با از دست رفتن حمایت ۶۰ هزار دلار ریزش بیشتری را از بیت کوین شاهد خواهیم بود.

هادی بهرامی؛ بازار: ارز های دیجیتال همان پول های دیجیتالی هستند که غیر متمرکز بوده و با استفاده از بلاکچین عملیات پرداخت و کار های روزمره بشر را آسان تر میکنند. پردازش و انتقال سریع اطلاعات، عملیات پرداخت با کارمزد کمتر، خدمات غیر متمرکز بانکداری، سرگرمی و سرمایه گذاری از مهم ترین کاربرد های بازار ارز دیجیتال است. در این مقاله به تحلیل تکنیکال کوتاه مدت بیت کوین خواهیم پرداخت و روند پیش روی آنرا به صورت کامل بررسی خواهیم کرد تا سرمایه گذاران با آگاهی بیشتری اقدام به خرید و فروش کنند.


تحلیل تکنیکال کوتاه مدت
قیمت بیت کوین طی ۶ ماه با افزایش ۱۲۰ درصدی از محدوده ۳۳.۵ هزار دلار به ۷۴ هزار دلار رسید و پس از ایجاد یک سقف تاریخی جدید، گارد نزولی گرفت و با کاهش ۱۸ درصدی به حمایت ۶۰ هزار دلار رسید و در حال حاضر بین دو سطح حمایت و مقاومت قرار دارد که در صورت عبور از هر سطحی به همان سمت حرکت خواهد کرد. با حفظ حمایت استاتیک مینور ۶۰ هزار دلار میتوان همان ۷۴ هزار دلار را مد نظر قرار داد و در صورت عبور از این مقاومت میتوان به اهداف بالاتری فکر کرد؛ در غیر اینصورت اگر حمایت ۶۰ هزار دلار از دست برود، حمایت معتبر بعدی ۵۰ هزار دلار خواهد بود در بازه کوتاه مدت جهت ادامه روند صعودی نباید از دست برود وگرنه ریزش بیشتری در راه خواهد بود. محدوده ۳۸ هزار دلار یک حمایت قوی برای قیمت بیت کوین است و بنظر میرسد در میان مدت این سطح با اصلاح عمیق بازار ارز دیجیتال لمس شود. در هر حالت باید در کلیه معاملات، مدیریت سرمایه را رعایت کرد و بازه های زمانی کوتاه مدت را گام به گام پیش برد.

اصلاح بیشتر قیمت بیت کوین در صورت از دست رفتن کف ۶۰ هزار دلار


بررسی وضعیت اوسیلاتور rsi
آر اس آی در حال حاضر در محدوده تعادل (۴۹) قرار دارد و بنظر میرسد بار دیگر مقاومت ۶۰ را تست کند که پیش بینی میکنیم با برخورد به این سطح مجددا ریزش کند و به حمایت استاتیک ماژور در محدوده اشباع فروش ۳۲ برسد. این محدوده حمایتی میتواند به عنوان یک پرتابگر قیمت عمل کند و شاخص rsi را به سمت اهداف بالاتر هل دهد که در نهایت منجر به افزایش قیمت بیت کوین خواهد شد. اوسیلاتور RSI یا شاخص قدرت نسبی، مخفف Relative Strength Index است و در تحلیل تکنیکال به عنوان یک اندیکاتوری بازگشتی شناخته میشود که وظیفه نمایش وضعیت قیمت در محدوده های اشباع را بین کف ۳۰ و سقف ۷۰ و به صورت حرفه ای کف ۲۰ و سقف ۸۰ نشان میدهد.

اصلاح بیشتر قیمت بیت کوین در صورت از دست رفتن کف ۶۰ هزار دلار

کد خبر: ۲۸۴٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      0 0
      تن کوین فرصت خرید