۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی استان یزد| بیشترین خسارت به راه‌ها و قنوات وارد شد
مدیرکل بحران یزد خبر داد؛

مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی استان یزد| بیشترین خسارت به راه‌ها و قنوات وارد شد

یزد- ملک‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران یزد از مسدود شدن هفت محور مواصلاتی استان و وارد شدن بیشترین خسارت به راه ها و قنوات در بارندگی و سیلاب اخیر خبر داد.

محمدعلی ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به فعالیت ۴۹۰ تیم امدادی در نقاط مختلف استان یزد برای مدیریت بحران های احتمالی، اظهار کرد: در حال حاضر ۷ محور مواصلاتی استان شامل محورهای یزد- دربید، یزد- خضرآباد، اردکان – هامانه، بهاباد- بنستان، ده جمال- ببروئیه، مهریز- کنجکوه برای ایمنی جان مردم استان مسدود است.

وی بیشترین خسارت را با توجه به حجم بارش ها متوجه راه های مواصلاتی به ویژه در محل تقاطع با رودخانه ها عنوان کرد و افزود: بخش کشاورزی استان به ویژه قنوات نیز در این بارش ها با خسارت مواجه شده اند که ارزیابی این خسارت ها بعد از پایان بارش ها اعلام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها در حالت آماده باش قرار دارند، اعلام کرد: ۱۰ شهرستان از ۱۲ شهرستان استان درگیر سامانه رگباری بودند و بیشترین بارش ها و در نتیجه خسارت ها مربوط به شهرستان های یزد، تفت، اشکذر، زارچ، میبد، اردکان، مهریز و بهاباد بوده است و ابرکوه و خاتم و مروست کمترین مشکل را داشتند.

کد خبر: ۲۸۴٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha