۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
قطعات لباسشویی را از نمایندگی بخریم، تولیدکننده یا مرکز پخش؟

قطعات لباسشویی را از نمایندگی بخریم، تولیدکننده یا مرکز پخش؟

همه افراد وقتی با مشکلات ماشین‌ لباسشویی روبه‌رو می‌شوند، به‌دنبال شرکت پخش قطعات لباسشویی می‌گردند.

قطعات لباسشویی را از نمایندگی بخریم، تولیدکننده یا مرکز پخش؟

همه افراد وقتی با مشکلات ماشین‌ لباسشویی روبه‌رو می‌شوند، به‌دنبال شرکت پخش قطعات لباسشویی می‌گردند. فرقی ندارد ماشین لباس‌شویی شما از برندهای معروف باشد یا یک برند چینی؛ در هر حال لازم است برای خرید قطعات ماشین لباسشویی، یک مرکز معتبر پیدا کنید.

اما بورس قطعات لباسشویی در تهران کجاست؟ آیا یک نمایندگی قطعات لباسشویی، همان تولیدی قطعات لباسشویی و مرکز پخش است؟ فروشگاه‌هایی که فروش اینترنتی قطعات ماشین لباسشویی را برعهده دارند، نمایندگی هستند و یا تولید کننده؟ به‌طور کلی لوازم یدکی لباسشویی را از کجا بخریم؟

پخش عمده قطعات لباسشویی

فرق تولید کننده قطعات لباسشویی با نمایندگی و مرکز پخش

اولین قدم برای خرید قطعات لباسشویی از یک مرکز معتبر، درک تفاوت نمایندگی، تولید کنندگان قطعات لباسشویی و مرکز پخش قطعات لباس شویی است. بیایید با هر کدام از این‌ها آشنا شویم.

نمایندگی قطعات لباسشویی

نمایندگی قطعات لباسشویی به شرکتی اطلاق می‌شود که نماینده یک برند معروف است و لوازم ماشین لباسشویی آن برند را می‌فروشد. برای مثال، برندهایی مانند بوش، ال‌جی و... و حتی برندهای ایرانی ماشین لباسشویی، دارای نمایندگی هستند. این نمایندگی‌ها محصولات اصلی تولیدشده توسط کارخانه را می‌فروشند. فروش نمایندگی‌ها ممکن است به‌شکل آنلاین و حضوری باشد.

بهتر است هنگام خرید قطعات یدکی ماشین لباسشویی ابتدا به‌دنبال نمایندگی بروید و اگر برند و یا قطعه مورد نظر شما در نمایندگی موجود نبود، به‌ مراکز فروش قطعات لباسشویی دیگر (مرکز پخش و یا تولیدی) رجوع کنید.

لازم به ذکر است که قیمت قطعات ماشین لباسشویی اصل، معمولا از انواع تولیدی ایرانی و چینی بیشتر است.

شرکت تولید کننده قطعات لباسشویی

شرکت تولید کننده قطعات لباسشویی، به شرکتی گفته می‌شود که تولید قطعات لباسشویی را بر عهده دارد. این شرکت‌ها معمولا، از روی قطعات اصلی ماشین‌های لباسشویی، کپی تهیه می‌کنند. فرقی ندارد ماشین لباسشویی شما بوش باشد یا ایرانی و چینی، در هر حال می‌توانید قطعات غیر اصل آن را که توسط تولیدکنندگان قطعات لباسشویی تولید شده‌اند، پیدا کند.

این شرکت‌ها کمک زیادی به افرادی می‌کنند که نمایندگی دستگاه آن‌ها در ایران موجود نیست و یا به دلیل قدیمی‌بودن دستگاه، محلی برای فروش قطعات ماشین لباسشویی اصل خود پیدا نمی‌کنند. شرکت‌های تولید کننده معمولا قطعات را در داخل ایران تولید کرده و با قیمت مناسبی نسبت به نمایندگی‌ها عرضه می‌کنند.

فروش عمده قطعات لباسشویی

مرکز پخش قطعات یدکی لباسشویی، می‌تواند هر کدام از دو معنای نمایندگی و تولیدی را در بربگیرد. مراکز پخش، مراکزی هستند که انواع قطعات ماشین لباسشویی را پخش می‌کنند. برخی از آن‌ها فروش عمده قطعات لباسشویی را انجام می‌دهند و برخی دیگر، تکی فروشی دارند.

وقتی راجع به مرکز پخش صحبت می‌شود، باید توجه کنید که منظور نمایندگی یک شرکت خاص است یا تولید کننده و وارد کننده قطعات ماشین لباسشویی. برخی از مراکز پخش، حتی فروش قطعات استوک لباسشویی را نیز انجام می‌دهند.

قطعات استوک، قطعات اصلی هستند که قبلا از آن‌ها استفاده شده است، اما باز هم قابل استفاده هستند. بسیاری از افرادی که قطعات یدکی اصلی ماشین لباسشویی خود را پیدا نمی‌کنند، به‌دنبال قطعات استوک می‌گردند و می‌توانند این لوازم یدکی ماشین لباسشویی را در مراکز پخش پیدا کنند. قیمت قطعات لباسشویی استوک از انواع اصل کم‌تر است؛ اما ممکن است از قطعات تولیدی یا وارداتی بیشتر باشد.

از کدام مرکز فوق، قطعات ماشین لباسشویی را بخریم؟

اگر قصد خرید لوازم یدکی ماشین لباسشویی را دارید، لازم است در درجه اول به‌دنبال نمایندگی بگردید و اگر آن را نیافتید، یک مرکز پخش قطعات استوک را انتخاب کنید. درصورتی‌که چنین مرکز پخشی را نیز نیافتید، آن وقت می‌توانید به سراغ تولید کنندگان و مراکز پخش که قطعات وارداتی غیراصل را می‌فروشند بروید.

اما اگر بتوانید یک مرکز خرید قطعات ماشین لباسشویی را از یک مرکز پخش انجام دهید که شامل نمایندگی، استوک فروش، تولیدی و... هم باشد، بهترین انتخاب را انجام داده‌اید. پیدا کردن قطعات لباسشویی بازار تهران واقعا سخت است و در این شرایط اقتصادی، یک مرکز پخش عمده قطعات لباسشویی که قطعات اصل، استوک و تولید را ارائه می‌دهد، می‌تواند یک نعمت بزرگ باشد.

بهترین مرکز فروش قطعات لباسشویی

اگر به‌دنبال یک مرکز خوب برای پخش عمده قطعات لباسشویی هستید، روی این لینک کنید. از اینجا می‌توانید انواع مختلفی از قطعات ماشین‌ لباسشویی را در برندهای مختلف بیابید.

کد خبر: ۲۸۳٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha