۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
راه‌حل‌هایی برای ایجاد امنیت تضمینی برای منازل

راه‌حل‌هایی برای ایجاد امنیت تضمینی برای منازل

تامین امنیت منازل از مهمترین چالش‌هایی است که افراد برای حفظ آرامش و جان و مال خود با آن روبرو هستند. برای ایجاد امنیت ۱۰۰% باید از روش های متعددی استفاده نمایید.

به گزارش بازار، تامین امنیت منازل از مهمترین چالش‌هایی است که افراد برای حفظ آرامش و جان و مال خود با آن روبرو هستند. برای ایجاد امنیت ۱۰۰% باید از روش های متعددی استفاده نمایید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با روش‌های متداول و کاربردی برای ایجاد امنیت در منازل آشنا سازیم. ما قصد داریم روش‌ها و تجهیزات ارزان و کاربردی را به شما معرفی نماییم.

روش های ایجاد امنیت برای منازل

برای ایجاد امنیت در منازل و جلوگیری از سرق می‌توان از ابزارهای امنیت ساده و یا پیشرفته استفاده نمود. در ادامه شما را با این تجهیزات آشنا خواهیم ساخت.

نصب درب‌ ضد سرقت

نصب درب ضدسرقت یکی از راهکارهایی می باشد که در این زمینه وجود دارد. طراحی در نظر گرفته شده برای تولید درب های ضد سرقت به گونه ای می باشد که برای تولید آن از مقاوم‌ ترین مواد با قفل‌ های محکم و پیشرفته استفاده می شود. نصب درب ضد سرقت به عنوان درب ورودی کمک می کند تا میزان ورود افراد ناشناس و سارق به کمترین میزان برسد. فروشگاه‌های سنا درب و نیکسان درب از معتبرترین مراکز فروش درب ضد سرقت در ایران به شمار می‌روند.

زمانی که قرار است نسبت به خرید درب ضد سرقت اقدام کنید نیاز است به جنس و کیفیت درب توجه ویژه‌ ای داشته باشید.

درب ضد سرقت علاوه بر ایجاد امنیت، در برابر صدا، گرما، سرما، حریق و رطوبت عایق بوده و می‌توانند در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی مانند آتش سوزی، سیل، زلزله و … مقاومت بسیار زیادی از خود نشان دهند. همچنین این درب‌ها با قابلیت نصب دزدگیر، دوربین هوشمند و قفل‌های امنیتی مانند قفل‌های دیجیتالی، می‌توانند امنیت منزل شما را چندین برابر کنند. 

برای مشاهده قیمت درب ضد سرقت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می توانید به وب سایت سنادرب امن مراجعه کنید.

راه‌حل‌هایی برای ایجاد امنیت تضمینی برای منازل

انتخاب چشمی و زنجیر برای درب

از تجهیزاتی که در زمینه ی افزایش امنیت درب ورودی کمک کننده می باشد می توان به نصب چشمی دیجیتال و زنجیر روی درب اشاره کرد. شما می توانید با پرداخت هزینه ی مناسب باکیفیت ترین مدل را برای خرید انتخاب کنید.

نصب سیستم دزدگیر 

در نظر گرفتن سیستم دزدگیر به همراه سنسورهای حرکتی می تواند در زمینه ی امنیت خانه و درب ورودی کمک کننده باشد. طراحی این سیستم‌ ها به گونه ای می باشد که دارای آژیرهایی می باشند که می تواند در صورت وجود هر نوع فعالیت مشکوک در نزدیک درب، فعال شود و اطلاعات امنیتی را برای شما ارسال کند.

نصب این سیستم با استفاده از تجهیزاتی مانند حسگرهای حرکت، سنسورهای درب و پنجره، دوربین‌ های مداربسته و دیگر ابزارهای امنیتی از منزل شما در برابر نفوذ افراد ناشناس محافظت می کند.

راه‌حل‌هایی برای ایجاد امنیت تضمینی برای منازل

نصب سنسورهای مناسب

توصیه می کنیم در کنار نصب دزدگیر از سنسورهای حرکتی، مگنت و سنسورهای ضربه استفاده کنید. وجود سنسورها به عنوان یک سیستم هشدار دهنده می باشد تا حوادثی نظیر آتش‌ سوزی را سریع‌ تر تشخیص دهند.

وجود سیستم‌ های قفل اتوماتیک می تواند با اتصال به اینترنت، امکان مانیتورینگ خانه‌ های حیاط‌ دار را از راه دور فراهم کنند.

نصب دستگیره و قفل هوشمند و ضد سرقت

نصب دستگیره و قفل هوشمند می تواند در زمینه ی حفظ امنیت محیط داخلی و خارجی منازلی که حیاط‌ دارند کمک کننده باشد. کیفیت دستگیره و قفل های انتخابی باید مورد توجه قرار بگیرد. در بیشتر موارد محصولات برندهای کاله در این مورد برای نصب بر روی درب انتخاب می شوند.

در مواردی که قفل انتخابی از نوع ضد سرقت باشد دارای مکانیسم‌ های مقاومی می باشند که به افزایش امنیت منازل کمک ویژه ای می کند.


 


 

راه‌حل‌هایی برای ایجاد امنیت تضمینی برای منازل

راه‌حل‌هایی برای ایجاد امنیت تضمینی برای منازل

چهار چوب درب امنیتی

برای این که چهارچوب انتخابی بتواند در زمینه ی تامین امنیت کمک کننده باشد بهتر است برای ساخت آن از ورق فولادی به ضخامت ۱.۵ تا ۲ میلی متر استفاده شود. انتخاب ضخامت مناسب در تامین استحکام و امنیت درب بسیار تاثیرگذار می باشد در غیر این صورت باعث می شود در مورد نصب درب با مشکل روبرو شوید.

راه‌حل‌هایی برای ایجاد امنیت تضمینی برای منازل

پنل یا رویه درب امنیتی

رویه ی انتخابی برای درب معمولاً از ام دی اف ۸ الی ۱۲ میلی متری ساخته می شود و برای این که از نظر شکل ظاهری بتواند هماهنگی مورد نیاز را با محیط داشته باشد به درخواست مشتریان انتخاب روکش طبیعی چوب، روکش پی وی سی، روکش ملامینه، های گلس، سی پی ال، لمینیت و به صورت مدرن و یا کلاسیک وجود دارد.

قفل شب بند

قفل شب بند سوییچی است که امکان دسترسی به آن هم از بیرون و هم از داخل محیط وجود دارد. فرد در درون محیط به راحتی درب را با چرخش سوییچ قفل می کند. این نوع قفل نیز به دو صورت چنگکی و سیلندری در بازار برای فروش وجود دارند.

راه‌حل‌هایی برای ایجاد امنیت تضمینی برای منازل

قفل پستچی

قفل پستچی، قفلی تک زبانه و سوییچی می باشد و طراحی این قفل به گونه ای می باشد که پس از چرخش سوییچ از داخل محیط، زبانه قفل در قیدی فلزی درگیر شده و نمی تواند امکان باز شدن درب را بیشتر از ۷ تا ۱۰ سانتی متر فراهم کند.

بهترین و ارزانترین تجهیزات برای افزایش امنیت منزل کدام است؟ 

با توجه به این که در بخش قبلی به بررسی راهکارهایی که در زمینه تامین امنیت منازل کمک کننده می باشد پرداختیم ولی ممکن است برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که بهترین و ارزانترین تجهیزات برای افزایش امنیت منزل کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که درب ضد سرقت یکی از کاربردی ترین راهکارهایی می باشد که می تواند در زمینه ی افزایش ایمنی و امنیت ساختمان ها کمک کننده باشد. این مورد به شرطی تحقق پیدا می کند که هنگام خرید بتوانید متناسب با شرایطی که وجود دارد مدل مناسبی را انتخاب کنید.

توجه به مواردی که در ادامه اشاره می کنیم در زمینه ی انتخاب درب ضد سرقت مناسب ضروری می باشد.

  • میزان ضخامت درب و چهارچوب آن

  • انتخاب درست قفل درب

  • انتخاب قطعات جانبی باکیفیت و درجه یک

  • نصب درست درب

  • با توجه به این که انواع درب ضد سرقت با به کارگیری مواد و متریال مختلف برای کاربری‌ های مختلف طراحی و تولید می شوند بهتر است انتخاب درب ضد سرقت با توجه به نوع کاربری ساختمان انجام شود.

راه‌حل‌هایی برای ایجاد امنیت تضمینی برای منازل

راه‌حل‌هایی برای ایجاد امنیت تضمینی برای منازل

انواع درب ضد سرقت از لحاظ جنس بدنه

  • درب ضد سرقت فلزی: طراحی بدنه ی این نوع از درب‌ ها از جنس فولاد با ضخامت بالا می باشد و در نظر گرفتن یک قفل بادوام می تواند در زمینه ی تامین امنیت کمک کننده باشد.

  • درب ضد سرقت چوبی: برای ساخت بدنه ی این درب از چوب با ضخامت بالا استفاده می شود و در بیشتر موارد دارای سیستم قفلی دوپین می باشند.

  • درب ضد سرقت شیشه‌ ای: همان طور که از نام این محصول پیداست این درب‌ ها با پوششی از شیشه نشکن ساخته می شوند.

  • درب‌ ضد سرقت ضد انفجار (حریق): درب های ضد حریق علاوه بر این که به افزایش امنیت منزل و ساختمان ها کمک می کند در برابر نفوذ آتش و حرارت مقاومت و استحکام بالایی دارند.

انواع درب ضد سرقت از لحاظ کشور سازنده

برای خرید درب ضد سرقت می‌توان از محصولات این سه کشور خرید نمایید:

درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک از محصولات باکیفیت موجود در بازار محسوب می شود که توسط کشور ترکیه تولید و این که برای مونتاژ به کشور ایران ارسال می شوند. وجود ویژگی های مختلف اعم از کیفیت بالای جنس، استحکام بالا و انتخاب یراق‌ آلات باکیفیت باعث محبوبیت مدل های مختلف این درب شده است.

در بیشتر موارد درب ضد سرقت ترک معمولاً با روکش طبیعی چوب ساخته می شوند. درب های ضد سرقت ترک دارای ۳ یا ۴ لولا و چهارچوب انتخابی برای درب دارای پهنای ۱۸ سانتی‌ متر و ضخامت ورق چهارچوب آن ۱.۵ میل می باشد.

انتخاب یونولیت در فضاهای خالی برای عایق بندی گزینه ی مناسبی می باشد.

راه‌حل‌هایی برای ایجاد امنیت تضمینی برای منازل

درب ضد سرقت چینی

بیشتر درب‌ های ضد سرقت چینی که در بازار برای خرید وجود دارد از نوع فلزی می باشند. استراکچر داخلی در نظر گرفته شده برای درب با ورق فولادی نخواهد بود.

برای تولید درب های ضد سرقت چینی از ۴ لولا استفاده می‌ شود و جزو محصولات قیمت مناسب بازار محسوب می شود. قفل این محصول بسیار عالی است و عملکردی فوق‌ العاده خواهد داشت.

انتخاب مدل های فلزی گزینه ی مناسبی برای اماکن عمومی و ورودی ساختمان می باشد. استحکام بالای درب ضد سرقت چینی در برابر رطوبت و حرارت مورد توجه قرار گرفته است.

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی از لحاظ کیفیت و طرح در مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند. ابعاد استاندارد در نظر گرفته شده برای مدل های تک لنگه ۱۱۰ در ۲۱۰ سانتی‌ متر، ۱۱۵ در ۲۱۰ سانتی‌ متر، ۱۱۵ در ۲۱۵ سانتی‌ متر و ۱۰۵ در ۲۱۰ سانتی‌ متر می باشد.

درب ضد سرقت ایرانی در هر سه نوع دارای مقاومت و استحکام بسیار زیادی هستند ولی از نظر کیفیت جنس و قیمت دارای تفاوت هایی به نسبت یک دیگر هستند. یونولیت به کار رفته در فضای خالی محصولات ایرانی منجر به عایق بودن نسبی آن ها در برابر حرارت و صدا می‌ شود.

استراکچر داخلی درب ضد سرقت ایرانی با ورقه سرتاسری فولادی به همراه قوطی کشی در محصولات سبب ایجاد استحکام فوق‌ العاده بالای آن ها می شود.

کد خبر: ۲۸۳٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha