۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
جاری شدن سیلاب در روستای صالح آباد نطنز/جاده بادرود به کاشان مسدود شد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد؛

جاری شدن سیلاب در روستای صالح آباد نطنز/جاده بادرود به کاشان مسدود شد

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش رگباری باران که منجر به جریان روان آب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز و مسدود شدن برخی مسیرهای جاده ای شده است.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار، از بارش رگباری باران که منجر به جریان روان آب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز شد، خبرداد و اظهار کرد: این بارش ها خساراتی به باغات، معابر و آسفالت، راه ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو وارد کرد و خوشبختانه تلفات انسانی به همراه نداشته است.

وی با اشاره به حضور عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستای صالح آباد نطنز، تصریح کرد: اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق در در راستای ایمن سازی شبکه ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری اسیب های اقدامات را لازم را انجام می‌دهند.

شیشه فروش افزود: به علت شدت بارش ها و آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز کاشان و نیز برخی ازمحورهای جاده ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شده است که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه هموطنان در شرایط فعلی از سفر به کاشان بپرهیزند، تاکید کرد: بارشهای همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان اصفهان تداوم دارد.

کد خبر: ۲۸۳٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha