۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
نخستین بوت‌کمپ رسانه‌ای استان زنجان برگزار شد
به همت گروه صنعتی ایران ترانسفو؛

نخستین بوت‌کمپ رسانه‌ای استان زنجان برگزار شد

زنجان- نخستین بوت‌کمپ رسانه‌ای زنجان با حمایت گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت بااصحاب رسانه استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بازار، نخستین بوت‌کمپ رسانه‌ای استان که با حمایت گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت بااصحاب رسانه استان برگزار شد.

این بوت‌کمپ رسانه‌ای با موضوع«تولید محتوای خبرنگاری موبایلی» با حضور اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و واحدهای صنعتی بزرگ استان در سالن همایش شرکت ایران ترانسفو با حضور مدرس کشوری به طور رایگان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: طبق تفاهم با اداره‌ کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان برای شرکت‌کنندگان این دوره، مدرک و گواهی معتبر صادر می شود.

حسن عمیدی افزود: این دوره با استقبال بسیار خوب اصحاب رسانه استان زنجان برگزار شد و شرکت کنندگان اذعان داشتند تاکنون چنین رویدادی با این کیفیت برای افزایش سواد رسانه‌ای در استان زنجان برگزار نشده بود.

بوت‌ کمپ یک دوره آموزشی فشرده برای یادگیری سریع مهارت‌هاست که فرد با شرکت در آنها طی فرآیند منظم، دانش کاربردی را در زمینه‌ای مشخص به‌شکل تخصصی به دست می‌آورد و سپس می‌تواند به صورت حرفه‌ای وارد آن حوزه شود.

کد خبر: ۲۸۳٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha