۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
۵۰ درصد حجاج از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) اعزام می شوند
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام(ره) :

۵۰ درصد حجاج از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) اعزام می شوند

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز عملیات حج عمره در روز سوم اردیبهشت ماه، پس از ۹ سال وقفه و اعزام ۵۰ درصد زائران خانه خدا از ترمینال سلام خبر داد.

به گزارش بازار، سعید چلندری مدیرعامل این شرکت از آغاز عملیات حج عمره پس از ۹ سال وقفه و اعزام ۵۰درصد از زائران خانه خدا از ترمینال سلام خبر داد و گفت: این عملیات از امروز سوم اردیبهشت با اعزام زائران خانه خدا از ترمینال سلام هم‌زمان با برگزاری مراسم بدرقه با حضور نواب نماینده ولی فقه در امور حج و زیارت و حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و عبدالله بن سعود العنزی سفیر کشور عربستان در ایران و تنی چند از مقامات کشوری و لشکری آغاز شد و عملیات رفت تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

چلندری با بیان اینکه در عملیات حج عمره امسال پنج هزار و ۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، اظهار کرد: دو هزار و ۸۶۰ زائر از طریق ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می‌شوند و درمجموع همین میزان نیز از ۱۰ فرودگاه دیگر به عمره مفرده مشرف می‌شوند.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خواهد بود، گفت: تمامی پروازها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) انجام می‌شود.

چلندری خاطرنشان کرد: اعزام زائران حج تمتع نیز از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ترمینال سلام به‌عنوان پایانه زیارتی با مساحت ۵۴ هزار مترمربع ظرفیت بسیار بالایی برای ارائه خدمات به حجاج و زائران عتبات را در سطح بسیار خوب دارد.

کد خبر: ۲۸۳٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha