۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
تمدید ثبت نام واحدهای تولیدی برای تسهیلات کرونایی
مدیرکل سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت کار خبر داد

تمدید ثبت نام واحدهای تولیدی برای تسهیلات کرونایی

ازوجی، مشاور وزیر و مدیرکل سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تمدید مهلت ثبت نام واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات کرونایی در کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، «علاء الدین ازوجی» افزود: مهلت ثبت نام تا پایان خرداد ماه سال جاری بود که بر اساس تصمیمات کارگروه اقتصادی ستاد کرونا تا آخر تیر ماه جاری تمدید شده است.

وی اظهارداشت: پرداخت تسهیلات هم از سوی موسسات عامل (۲۰ بانک) تا پایان مرداد ماه سال جاری خواهد بود.

مشاور وزیر و مدیرکل سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا مشخص است که چه تعداد از واحدهای تولیدی که مشمول این تسهیلات می شوند هنوز ثبت نام نکرده اند، گفت: بر اساس اطلاعات موجود ۱۵۰ هزار پرونده به موسسات عامل با تعداد فرصت های شغلی شاغلین یعنی با بیش از ۳۴۰ هزار نفر ارسال شده است.

وی افزود: تسهیلاتی کرونایی به تعدادی از این واحدها پرداخت شده و بقیه هم در مرحله بررسی، مصوبه و انعقاد قرار داد هستند.

ازوجی بیان داشت: ستاد ملی کرونا بخش حمل و نقل هوایی، ریلی و دریایی را مستقل دیده و بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با همان نرخ سود ۱۲ درصد در همین چهارچوب اعطا کرده است.

وی ادامه داد: این شرکت ها بیش از ۱۰۸ شرکت هستند از سوی وزارت راه و شهرسازی شناسایی و در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک های عامل گذاشته شده و چند بانک هم مسئولیت پرداخت این وام را برعهده دارند.

کد خبر: ۲۸٬۳۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha