۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲
«حسینی» رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان شد
با برگزاری مجمع عمومی؛

«حسینی» رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان شد

سنندج- با برگزاری مجمع عمومی، سید کمال حسینی از فعالان صنعت و تجارت کردستان به عنوان رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار بازار، بعد از ظهر شنبه نشست مجمع عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان با هدف برگزاری انتخابات و تعیین اعضای جدید هیأت‌مدیره برگزار شد.

در جریان برگزاری این مجمع عمومی، سید کمال حسینی از فعالان اقتصادی استان کردستان با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیأت‌ مدیره انتخاب شد.

این انتخابات در سالن جلسات خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان و با حضور رؤسای ۱۳ انجمن‌ همگن تولیدی استان برگزار شد که طی آن ترکیب هیأت‌مدیره و بازرس خانه صمت استان مشخص شد.

در این انتخابات «سیدکمال حسینی» به‌ عنوان رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان، «کمال‌الدین توحیدی» به‌ عنوان نایب رئیس، «عباس بهرامی» به عنوان خزانه‌دار و «محسن اسدی» به عنوان بازرس از جانب اعضا انتخاب شدند.

گفتنی است «سیّد کمال حسینی» ریاست دو دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج را در کارنامه‌ کاری خود دارد و در حال حاضر نیز ریاست شورای هماهنگی بخش خصوصی استان کردستان را عهده‌ دار است.

خانه صنعت، معدن و تجارت یکی از نهاهای فعال بخش خصوصی به شمار می رود که در صورت ایفای نقش خود، می تواند در راستای رشد و توسعه این بخش موثر باشد.

کد خبر: ۲۸۳٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha