۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
کلنگ زنی اولین سوله با کاربری هایپر مارکت نهاده های کشاورزی در آق قلا
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان خبر داد؛

کلنگ زنی اولین سوله با کاربری هایپر مارکت نهاده های کشاورزی در آق قلا

گرگان- ضیائی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان از کلنگ زنی اولین سوله با کاربری هایپر مارکت نهاده های کشاورزی در شهرستان آق قلا خبر داد.

سید صمد ضیائی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از کلنگ زنی اولین سوله با کاربری هایپر مارکت نهاده های کشاورزی در شهرستان آق قلا خبر داد و اظهار کرد: این سوله در زمینی به عرصه سه هزار و ۲۰۰ متر مربع و هایپر مارکت به فضای دو هزار و ۴۵۰ متر مربع به همراه سایت اداری در حال ساخت است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان افزود: در این هایپر مارکت همه خدمات مربوط به مکانیزاسیون، انواع سموم دفع آفات نباتی، بذور کشاورزی و کودهای کشاورزی شامل آلی، زیستی، شیمیایی اعم از ماکرو و میکرو و خدمات مهندسی و مشاوره ای به کشاورزان ارائه می شود.

وی گفت: ۱۳۴ کارگزاری این شرکت در سطح شهرستان های استان کار توزیع فروش نهاده های کشاورزی را انجام می دهند و سیاست های حمایتی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تمرکز مبتنی بر بازار فروش نهاده های کشاورزی است.

وی گفت: از آنجا که نهاده های کشاورزی به عنوان مهمترین عامل در تولید محسوب می شوند، تمهیدات لازم برای ساخت چنین سوله هایی در سطح شهرستان های استان برای سایر کارگزاران این شرکت نیز پیش بینی شده است.

کد خبر: ۲۸۳٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha