۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
«آب» مهمترین مسئله استان سمنان است |  تحویل ۱۹ هزار واحد مسکونی
با همراهی دولت و مردم؛

«آب» مهمترین مسئله استان سمنان است | تحویل ۱۹ هزار واحد مسکونی

سمنان- رئیس جمهور با بیان اینکه کم آبی مهمترین مشکل استان سمنان است، گفت: این مشکل با اهتمام مردم و کار جهادی مسئولان دولتی ان‌شاءالله حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم سمنان در مسجد امام(ره) همزمان با پیش از ظهر پنجشنبه با بیان اینکه دولت نگاه ما می توانیم به مشکلات دارد، تاکید کرد: دولت سیزدهم بر این عقیده است که در مواجهه با مشکلات شامل راه و بهداشت و درمان و آب و ... حل مسائل است نه عبور از کنار آن؛ لذا دولت اهتمام ویژه ای در این زمینه دارد.

وی با بیان اینکه کم آبی مهمترین مشکل استان سمنان است، گفت: این مشکل با اهتمام مردم و کار جهادی مسئولان دولتی ان‌شاءالله حل خواهد شد.

دشمنان نمی خواهند که ایران اسلامی پیشرفت کند

رئیس جمهور ایران اسلامی با بیان اینکه دشمنان نمی خواهند که ایران اسلامی پیشرفت کند، تاکید کرد: امید و ایمان دو راه توسعه و پیشرفت کشور است و به همین دلیل است که دشمنان تلاش دارند تا این دو مقوله مهم را هدف قرار دهند.

رئیسی با بیان اینکه کارهای خوبی در استان در حال انجام است که منشا امید افزایی خواهد بود، گفت: امروز شاهد تحویل ۱۹ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن هستیم که نشان از اهتمام دولت در زمینه تامین مسکن مورد نیاز مردم هستیم.

وی با اشاره به ارتقای تولید در بخش های مختلف گفت: در سال اول دولت سیزدهم چهار و نیم میلیون تن گندم در کشور خریداری شد و سال دوم این شاخص به هفت و نیم میلیون تن رسید و در نهایت پارسال ۱۱ میلیون تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که نشان از ارتقای تولید در کشورمان دارد.

بازگشت ۸ هزار کارخانه راکد در کشور به تولید

رئیس جمهور گفت: علیرغم تمام تلاش دشمنان برای اینکه ما پیشرفت نکنیم، اقدامات خوبی در کشور صورت گرفته و دولت با پشتوانه مردم تلاش می کند که مشکلات را حل کند.

رئیسی با بیان اینکه رونق تولید و رفع رکود از واحدهای تولیدی دیگر تلاش دولت سیزدهم است، گفت: بازگشت هشت هزار کارخانه راکد در کشور به تولید نشان از عزم جدی دولت در زمینه رونق تولید دارد.

کد خبر: ۲۸۲٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha