۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای سفر رئیس جمهور به استان سمنان
فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای سفر رئیس جمهور به استان سمنان

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از اعمال محدودیت های ترافیکی در شهرستان های شاهرود و سمنان به مناسبت حضور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سردار جلیل موقوفه‌ای عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان، بیان کرد: در پی سفر رئیس جمهور، هیأت دولت و هیأت همراه به استان سمنان برای بار دوم تمهیدات لازم ترافیکی و انتظامی اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور با توجه به اینکه در مرکز استان و همچنین شهرستان شاهرود دیدارهای مردمی نیز دارد، نیاز بود که تمهیدات ویژه امنیتی نیز اندیشیده شود، افزود: همه چیز آماده حضور رئیس جمهور ایران اسلامی در استان آماده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای طرح‌های امنیتی و انتظامی طی حضور هیأت دولت در استان خبر داد و گفت: از مردم تقاضا داریم که همکاری لازم را با مأموران انتظامی در سراسر استان داشته باشند.

موقوفه‌ای بیان کرد: از ساعت ۲۴ امشب در سمنان از میدان امام خمینی (ره) تا خیابان‌های حوالی مسجد امام محل سخنرانی رئیس جمهور طرح ممنوعیت رفت و امد خودرویی و محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه در خیابان‌های حوالی استادیوم تختی شاهرود نیز شرایط مشابه است و ممنوعیت آمد و شد وجود خواهد داشت، گفت: از مردم می‌خواهیم که از پارک خودروها یشان در این مسیر اصلی خود داری کنند.

به گزارش بازار، فردا پنجشنبه رئیس جمهور مهمان مردم استان سمنان است.

کد خبر: ۲۸۲٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha