۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
فراخوان گمرک ایران در زمینه دستگاه‌های ایکس‌ری کانتینری

فراخوان گمرک ایران در زمینه دستگاه‌های ایکس‌ری کانتینری

گمرک ایران در فراخوانی اشخاص و شرکت‌های توانمند سرمایه‌گذار در زمینه دستگاه‌های ایکس‌ری (X-Ray) کانتینری را دعوت به همکاری کرد.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، گمرک جمهوری اسلامی ایران به منظور شناسایی اشخاص حقوقی و شرکت‌های توانمند سرمایه‌گذار در زمینه تهیه، نصب و بهره‌برداری، نگهداری و سرویس ۳۰ دستگاه ایکس‌ری کانتینری مورد نیاز گمرکات کشور به صورت بسته‌های خدماتی، در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ نسبت به انتشار فراخوان در روزنامه اقتصاد ملی اقدام کرد.

در این آگهی فراخوان از همه شرکت‌های واجد شرایط داخلی فعال و دارای سوابق اجرایی مرتبط با هر یک از بخش‌های موضوع فراخوان دعوت گردیده، ضمن اعلام آمادگی، سوابق کاری و مستندات مربوطه را مطابق مشخصات فنی که با مراجعه متقاضیان اعلام می‌شود به نشانی تهران- بالاتر از میدان حضرت، ولی عصر (عج) - جنب کوچه شهید قیومی- ساختمان مرکزی گمرک جمهوری اسلامی ایران- طبقه اول- اداره کل توسعه و تجهیز- اتاق ۱۰۹ ارائه کنند.

گفتنی است، بسته‌های خدماتی مرکب از مبادی گمرکی پرتردد و کم‌تردد به گونه‌ای ارائه شده‌اند که بازدهی ترکیبی مناسبی را برای سرمایه‌گذاران داشته باشند همچنین مهلت تحویل سوابق کاری و مستندات مربوطه از تاریخ انتشار آگهی به مدت ۲ هفته در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۲۸٬۲۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha