۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
۲۴۱ هزار تن گندم تولیدی زنجان به سایر نقاط کشور صادر شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان:

۲۴۱ هزار تن گندم تولیدی زنجان به سایر نقاط کشور صادر شد

زنجان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: ۲۴۱ هزار و ۲۲۲ تن گندم تولید استان به کارخانجات آردسازی، سیلوهای ملکی و سایر استان‌های دیگر در سال ۱۴۰۲ انتقال داده شده است.

به گزارش بازار و به نقل از غله زنجان، ولی الله زمانی با اشاره به اینکه گندم‌های خریداری شده در فصل خرید سال جاری به سایر استان‌های کشور نیز انتقال یافته است، اظهار کرد: بیش از ۲۴۱ هزارتن گندم معمولی در قالب ۹۴۵ محموله از طریق حمل و نقل جاده‌ای و ریلی از طریق سیلوهای ملکی و بخش خصوصی به کارخانجات آردسازی استان و سایر استان‌های مورد نیاز انتقال صورت گرفته است.

زمانی با بیان اینکه انتقال گندم معمولی تولید داخل با هدف تأمین امنیت غذایی سایر استان‌ها انجام می‌شود، گفت: انتقال بیش ۲۰۲ هزار و ۳۳۶ تن گندم در قالب ۴۳۵ محموله به استان‌های گیلان، تهران، البرز، کرمان، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان انجام شده است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: بیش از ۳۸ هزار و ۸۸۵ تن گندم در قالب ۵۱۰ محموله از طریق حمل و نقل جاده‌ای جهت استحصال آرد به کارخانجات آردسازی استان انتقال داده شده است.

زمانی با اشاره به اینکه خرید تضمینی گندم سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۳۲ هزار تن گندم در استان بوده است، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت بازرگانی دولتی ایران، مجوز انتقال گندم به سایر استان‌های کشور تخصیص داده شده بود.

کد خبر: ۲۸۲٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha