۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
اراضی ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط نهضت ملی مسکن زنجان تامین می شود
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

اراضی ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط نهضت ملی مسکن زنجان تامین می شود

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: اقدامات لازم در راستای تامین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط زنجانی طرح مسکن ملی در دست اقدام است و طی سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین هستیم.

به گزارش خبرنگار بازار، جعفر قزوینیان شامگاه دوشنبه در نخستین جلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان گفت: برنامه چهارساله استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی ابراز داشت: در بخش مسکن حمایتی برش دو ساله استان ۱۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برش دو ساله در بخش خودمالکی ۶ هزار و ۱۴ واحد،بازآفرینی شهری ۴ هزار و ۵۱۰ واحد و در بخش مسکن روستایی ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

قزوینیان به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط طرح مذکور در دست اقدام می باشد و در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد،بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

کد خبر: ۲۸۲٬۵۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha