۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷
جشن احیای واحدهای راکد در استان سمنان برگزار می‌شود
استاندار سمنان در گفت‌وگو با بازار؛

جشن احیای واحدهای راکد در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان گفت: یکی از برنامه‌های دور دوم سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت در استان، برگزاری جشن بزرگ احیای واحدهای راکد است.

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان ایتنکه پنجشنبه هفته جاری استان سمنان میزبان هیات دولت و رئیس جمهور است، تاکید کرد: دو برنامه شاخص و محوری در این سفر وجود دارد که یکی دیدار های مردمی در سمنان و شاهرود و دیگری افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه از جمله برنامه های سفر استانی هیات دولت و شخص رئیس جمهور به استان سمنان جشن بزرگ احیای واحد های تولیدی راکد در استان است، افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون بیش از ۲۰۰ واحد راکد در سراسر استان سمنان که ۱۰۰ درصد راکد بودند، به تولید بازگشته اند و لذا مراسم باشکوهی در همین باره با حضور اعضای هیات دولت در سمنان برگزار می شود.

استاندار سمنان گفت: یکی از واحد هایی که بعد از ۱۱ سال رکود توانسته با حمایت های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ راه اندازی و دوباره به تولید کاشی و سرامیک بپردازد، میزبان جشن بزرگ خروج واحد های راکد استان سمنان از رکود و بازگشت به تولید خواهد بود که رئیس جمهور و وزیر صمت در آن حاضر هستند.

هاشمی با بیان اینکه سیکل ترکیبی نیروگاه سمنان با حضور اعضای هیات دولت و رئیس جمهور در سفر استانی دور دوم به بهره برداری خواهد رسید، ابراز کرد: واگذاری زمین برای مقوله جوانی جمعیت در قواره های ۲۰۰ متری به صورت رایگان از دیگر برنامه های رئیس جمهور و هیات دولت در سفر یک روزه به استان سمنان است.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسه‌ای با عنوان حل مسئله در زمینه آب، تولید، معادن، کارخانه های راکد سهام داران عمومی مانند کارخانه سیمان بیارجمند که سال‌ها است به بهره برداری نرسیده از دیگر برنامه‌های سفر هیات دولت و رئیس جمهور به استان سمنان است، گفت: جلسه شورای اداری استان نیز با حضور رئیس جمهور و اعضای شورای اداری برگزار می شود.

کد خبر: ۲۸۲٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha