۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
خرید کولر گازی پرتابل گری

خرید کولر گازی پرتابل گری

کولر گازی مهم‌ترین وسیله در خنک‌سازی محیط است که کارایی و مزیت آن در فصل تابستان، بسیار پراهمیت خواهد بود.

به گزارش بازار، کولر گازی مهم‌ترین وسیله در خنک‌سازی محیط است که کارایی و مزیت آن در فصل تابستان، بسیار پراهمیت خواهد بود. در این مطلب ضمن معرفی شرکت گری الکتریک، به معرفی انواع کولر گازی پرتابل گری می‌پردازیم و چندین مورد از مهم‌ترین مدل‌های آن را نیز معرفی می‌کنیم.

آشنایی با شرکت گری الکتریک

شرکت چینی گری الکتریک (Gree Electric) یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در سطح جهان است که به‌صورت چندملیتی فعالیت دارد. مقر اصلی این شرکت، بخش جوهای واقع در استان گوانگدونگ چین است. گری الکتریک بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات تهویه در جهان است که عمده تولیدات این شرکت، شامل تجهیزات تهویه خانگی و تجهیزات تهویه تجاری است.

از دیگر تولیدات این شرکت باید به آب سردکن، اجاق گاز، بخاری، پنکه برقی، دستگاه تصفیه هوا، کتری آب، رطوبت‌ساز محیط و اجاق گازهای القایی اشاره کرد. کولر گازی پرتابل گری محبوبیت بسیار زیادی در سطح جهان دارد که دلیل آن نیز تنوع و قیمت مناسب آن است. این شرکت تولیدات مختلف خود را در کشور چین و همچنین در خارج از آن، با نام تجاری Gree عرضه کرده است.

کولر پرتابل گازی چیست؟

همانطور که می‌دانید، کولر گازی ازجمله محبوب‌ترین تجهیزات سرمایشی و خنک‌سازی محیط است و به‌دلیل داشتن عملکردی بهتر از کولرهای آبی، همواره توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. کولرهای گازی در دسته‌های مختلفی از لحاظ شکل و ظاهر یا نحوه عملکرد تقسیم می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین دسته‌بندی آن‌ها مربوط به کولر گازی پرتابل است که اشاره به قابل حمل بودن آن‌ها دارد. امکان جابجایی و حمل یک کولر گازی، قابلیت مهمی است که امکان استفاده از آن را در مکان‌های مختلف و وضعیت‌های متنوع امکان‌پذیر می‌کند.

کولر پرتابل گری و انواع مختلف آن را بشناسید

همانطور که اشاره شد، کولرهای گازی پرتابل گری، دارای محبوبیت بسیار زیادی در سطح جهان هستند. عمده دلایل موفقیت و مشهور شدن این محصولات، قدرت عملکرد عالی، قیمت مناسب و تنوع فوق‌العاده در مدل‌های آن است. کولرهای گازی پرتابل گری به‌صورت یک تکه و در دو نوع مجهز به اینورتر و بدون اینورتر ارائه شده است که متناسب با نیاز محیط، عملکرد متفاوتی خواهند داشت.

در خرید کولر گازی پرتابل گری، امکان دسترسی به ظرفیت‌های مختلف ۹۰۰۰، ۱۲۰۰۰، ۱۳۰۰۰ یا ۱۴۰۰۰ جهت ارائه عملکردی فوق‌العاده وجود دارد. این محصولات از جدیدترین استاندارد گازهای خنک‌کننده، یعنی R۲۹۰ و R۴۱۰a نیز پشتیبانی می‌کنند. در کنار قابلیت‌های جانبی هر نسخه، تنوع در مدل‌های مختلف کولر گازی گری حرف اول را می‌زند. به‌طور کلی، مدل‌های مختلف پرتابل از کولر گازی گری شامل موارد زیر هستند:

  • مدل سفیر

  • مدل مونا

  • مدل جی‌پی‌اچ

در بین ۳ مدل ارائه‌شده، مدل سفیر از کمپرسور T۳ بهره می‌برد و تنها مدل تروپیکال در بین آن‌هاست. این مدل هنگام فعالیت صدای بسیار کمی تولید می‌کند؛ به‌طوری که می‌توان آن را هنگام خواب در اتاق نیز روشن کرد. همچنین مدل اینورتردار ویامتیک (viaMatic) نیز اولین کولر گازی پرتابل اینورتردار در بازار ایران است.

خرید کولر گازی پرتابل گری

مزایای مختلف کولرهای گازی پرتابل گری را بشناسید

کولرهای پرتابل گری به‌عنوان یک گزینه مناسب از لحاظ قیمت، تنوع و کارایی شناخته می‌شوند؛ اما این تمام ویژگی‌های موجود در این کولرهای پرتابل نیست و باید به موارد مهم دیگری نیز اشاره کرد.

  • مصرف انرژی بهینه: مزیت مهم کولرهای پرتابل گری، بهینه‌بودن موضوع مصرف انرژی است که نگرانی کاربران را بابت عملکرد طولانی‌مدت آن رفع خواهد کرد. این موضوع باعث می‌شود تا هزینه‌های صرف‌شده برای استفاده از یک کولر، کمتر شود.

  • صدای کم: برخلاف بسیاری از مدل‌های کولر گازی که صدای فراوانی دارند، کولرهای گری تا حد امکان، کم‌صدا طراحی شده‌اند. این موضوع به کولر گازی پرتابل گری کمک می‌کند تا استفاده از آن‌ها در کل شبانه‌روز، مخصوصا در ساعت‌های خواب شبانه، به‌راحتی امکان‌پذیر باشد.

  • وزن مناسب: راحتی در حمل‌ونقل، یک مزیت مهم برای کولرهای پرتابل گازی محسوب می‌شود. این موضوع با وزن مناسب یک کولر و ابعاد کوچک آن قابل تشخیص است. همچنین این دو معیار باعث می‌شود تا بتوان از یک کولر گازی در هر نقطه از محیط منزل استفاده کرد.

در خرید یک کولر پرتابل گازی باید به چه مواردی دقت کرد؟

خرید کولر گازی موضوعی نسبتا مهم و حساس است؛ زیرا تاثیر زیادی در میزان رضایت کاربر دارد. فارق از برند و شرکت مورد نظر شما، اولین معیاری که باید در خرید کولر گازی پرتابل به آن دقت کنید، ظرفیت و توان خنک‌سازی دستگاه متناسب با محیط منزل یا دفتر کار شماست. این موضوع از آن‌جایی اهمیت دارد که یک کولر با ظرفیت خنک‌سازی پایین، ممکن است به‌خاطر فعالیت با بالاترین درجه، به‌مرور زمان دچار استهلاک شود.

مورد مهم بعدی، ابعاد و اندازه است؛ یک کولر گازی مناسب اغلب در نقطه خاصی از محیط منزل قرار می‌گیرد؛ بنابراین، باید ابعاد آن را نیز متناسب با محیط قرارگیری انتخاب کنید. مزیت مهم برند گری، توجه دقیق به تک‌تک این موارد است و این شرکت در تلاش بوده تا محصولی مناسب برای معیارها و نیازهای کاربران ارائه دهد.

آشنایی با نمایندگی گری در ایران

مجموعه تهویه گری ایرانیان نماینده رسمی محصولات گری در کشور عزیزمان ایران است که طیف متنوعی از محصولات این شرکت، علی‌الخصوص کولر گازی پرتابل آن را ارائه کرده است تا ضمن عرضه محصولاتی متنوع و با قیمت مناسب، کیفیت بالای محصولات خود را نیز نشان دهد.

تهیه محصولات برند گری از نمایندگی معتبر این شرکت در ایران، می‌تواند تضمین‌کننده کیفیت و کارایی محصولات آن باشد. این موضوع همچنین خیال شما را از بابت قیمت‌های غیرواقعی نیز راحت خواهد کرد و با داشتن گارانتی و ضمانت معتبر، می‌توانید رضایت و اطمینان‌خاطر بیشتری داشته باشید.

خرید کولر گازی پرتابل گری

سخن نهایی

کولرهای گازی از نوع پرتابل، به‌دلیل مزیت‌های مختلفی که دارند، همیشه یکی از مورد توجه‌ترین محصولات و تجهیزات خنک‌سازی محیط محسوب شده‌اند. از مزیت مهم محصولات گری، مخصوصا کولر گازی پرتابل آن باید به صدای کم، تجهیزات جانبی کامل، قیمت مناسب، پشتیبانی و گارانتی فوق‌العاده عالی آن اشاره کرد.

در صورت نیاز به خرید کولر گازی پرتابل از برند گری می‌توانید از سایت اصلی و رسمی نمایندگی این مجموعه در ایران، به آدرس greeeiranian.com دیدن فرمایید و ضمن بررسی محصولات مختلف آن، از مشاوره‌های تخصصی و حرفه‌ای آن نیز به‌طور کامل بهره‌مند شوید. برای مشاوره تلفنی می‌توانید با شماره‌ تلفن ۰۹۱۲۰۳۴۰۵۱۷ تماس حاصل فرمایید.

کد خبر: ۲۸۲٬۴۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 6
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 1
      آشغاله نخرید
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      4 0
      سلام ممنون از کولر گازی گری. عالی من که خیلی راضیم
    • ناشناس US ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      3 1
      قطعات جانبی کمیابه مثلا اگر رادیاتور داخلی عیب پیدا کرد باید پنل داخلی کلا عوض بشه در اصل یکبار مصرفه
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      2 0
      من می خواهم کولر پرتابل بخرم ممنون که درسایت این مطلب رو گذاشتید
    • تقوی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      3 1
      لطفا قیمت مدل های مختلف کولرهای پرتابل را بفرمایید
      • علی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
        0 0
        سلام میتونید به سایت greeeiranian.com مراجعه کنید.