۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
۶ هزار کیلومتر شبکه برق فشار ضعیف کردستان تا سال ۱۴۰۱ اصلاح خواهد شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان :

۶ هزار کیلومتر شبکه برق فشار ضعیف کردستان تا سال ۱۴۰۱ اصلاح خواهد شد

کردستان- لهونیان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده شش هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف استان تا سال ۱۴۰۱ اصلاح خواهد شد.

هیوا لهونیان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه حدود ۱۷ هزار کیلومتر شبکه برق در استان وجود دارد، اظهار داشت:  اصلاح و بهسازی شش هزار کیلومتر از شبکه فشار ضعیف در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای اصلاح هر کیلومتر شبکه برق نیاز به  ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان  اعتبار است، اضافه کرد: اگر تمام شش هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف را با منابعی که در اختیار داریم اصلاح کنیم شاید به ۳۰ سال زمان نیاز باشد به همین دلیل به شیوه نوآورانه برای تامین منابع رو آوردیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه هزینه احداث، احیا و بهینه سازی شبکه ها نسبت به سنوات گذشته سه، جهار برابر شده است، گفت: از سال ۹۷ شروع به اصلاح شبکه فشار ضعیف در استان کردیم.

لهونیان با اشاره به اینکه سال ۹۷، ۸۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در استان اصلاح شد، افزود: برنامه استان اصلاح شبکه هر سال سه برابر سال قبل است که سال ۹۸، ۲۵۰ کیلومتر اصلاح و بهینه سازی شد.

وی اضافه کرد: امسال هم اصلاح ۷۵۰ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف استان را در برنامه داریم و سال ۱۴۰۰ هم این میزان به بیش از دو هزار کیلومتر خواهد رسید.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: تا سال ۱۴۰۱ کل شبکه فشار ضعیف استان را اصلاح خواهیم کرد و این برنامه تا سه سال آینده در دستور کار ما قرار دارد و امیدواریم با همت و تلاش همه همکاران مجموعه به این هدف دست پیدا کنیم.

کد خبر: ۲۸٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha