۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
سامانه جامع اطلاعاتی به منظور شفاف سازی خدمات سازمان راهداری ایجاد می‌شود
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

سامانه جامع اطلاعاتی به منظور شفاف سازی خدمات سازمان راهداری ایجاد می‌شود

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، هوشمندسازی فعالیت‌ها و بهره‌گیری از ابزارهای هوش مصنوعی را از اولویت‌های سازمان درسال جاری عنوان کرد.

به گزارش بازار، داریوش‌امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در دیدار با مدیران کل و معاونان ستادی این سازمان، ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات در بهار قرآن، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال جاری، شفاف‌سازی امور و فرآیندهای کاری است تا همه مخاطبان و کاربران و خدمات گیرندگان به‌طور شفاف و دقیق در جریان امور و اقدامات انجام شده قرار گیرند.

وی افزود: در این راستا درنظر است با ایجاد سامانه جامع اطلاعاتی، تمامی فعالیت‌های سازمان در یک سامانه قرار گیرد و دریافت‌کنندگان خدمات به آن دسترسی داشته‌باشند.

امانی با تأکید بر اهمیت نشاط آفرینی و امید آفرینی در سازمان در راستای سیاست‌های دولت گفت: در پی اظهارات رئیس جمهوری به کارگزاران نظام در ابتدای سال جاری، مقرر است تا حد امکان، امور قابل واگذاری به استان‌ها واگذار شود، از این رو از معاونت‌های ستادی انتظار می‌رود بررسی‌های لازم انجام و در حد امکان امور به ادارات استانی واگذار شود.

وی اظهار کرد: ملاقات مردم با ریاست و معاونین سازمان یکی دیگر از برنامه‌های اولویت‌دار است تا مراجعه‌کنندگان بتوانند بدون واسطه، مسائل و مشکلات خود را با مسئولین در میان بگذارند و این امر منجر به رفع مشکلات و بهبود در اقدامات شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در بخش دیگری از سخنان خود اعلام‌کرد: در سال گذشته با تلاش‌ها و اقدامات انجام شده از سوی همه کارکنان ستادی و استانی، برنامه‌های خوبی از قبیل خدمات‌رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی، رفع بالغ بر ۸۰۰ نقطه پرحادثه، احداث ۳۰۸۰ کیلومتر راه روستایی، پروژه‌های نگهداری و روکش آسفالت، و تأمین ماشین آلات راهداری اجرا شد و امید است در سال جاری هم با تداوم این پروژه‌ها خدمات بهتری به هم‌وطنان ارائه شود.

کد خبر: ۲۸۲٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha