۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
تل‌آویو دیگر برای سرمایه‌گذاران جهان جذاب نیست
رئیس بانک مرکزی‌ اسرائیل:

تل‌آویو دیگر برای سرمایه‌گذاران جهان جذاب نیست

رئیس بانک مرکزی رژیم صهیونیستی با تایید منفورشدن این رژیم در حوزه اقتصاد بین‌الملل گفت‌ که اسرائیل دیگر برای سرمایه‌گذاران جهان جذاب نیست.

به گزارش بازار، یهودا شارونی، خبرنگار اقتصادی وبگاه عبری زبان والا از خسارات وارده به اقتصاد رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ با غزه گزارش داد و گفت: «اسرائیل در اقتصاد بین الملل منفور شده است».این خبرنگار صهیونیست توضیح داد: اسرائیل در اقتصاد بین الملل منفور و طرد شده و بدتر از همه این است که رفتار تحقیرآمیز با اسرائیل از سوی آمریکا نیز صورت می گیرد.

شارونی همچنین درباره تبعات تحریم صادرات کالاهای ترکیه به رژیم صهیونیستی و ایجاد دومینوی تحریم این رژیم هشدار داد. در همین حال، امیر یارون، رئیس بانک مرکزی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شارونی اعتراف کرد که اسرائیل دیگر برای سرمایه گذاران در سراسر جهان جذاب نیست. خبرنگار صهیونیست اشاره کرد که یشای داویدی، بنیانگذار موفق ترین صندوق سرمایه گذاری در اسرائیل نیز سخنان مشابهی گفته است.

وی افزود: سه ماه پیش آمریکا ۴ شهرک نشین را که به فلسطینیان حمله کردند تحریم و حساب بانکی آنها را محدود کرد، اما این روزها صندوق‌های سرمایه گذاری نروژ و ایرلند از خروج سرمایه گذاری‌های خود در سهام بانک‌ها و شرکت خرده فروشی رامی لوی (تاجر اسرائیلی) خبر دادند، زیرا ریسک سرمایه گذاری در اسرائیل بالا رفته است.

خبرنگار وبگاه والا همچنین از کارآمدی قابل توجه سلاح تحریم علیه شرکت های صهیونیستی و حامیان آن خبر داد. افزایش بی سابقه بیکاری در رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ غزه و فراخوان صدها هزار نفر از نیروهای کار به ارتش این رژیم و بالا رفتن روز افزون هزینه های جنگ که این رژیم را وادار به قرض گرفتن صدها میلیون دلار کرده اقتصاد اسرائیل را با بحران بی سابقه در تاریخ این رژیم مواجه کرده است.

کد خبر: ۲۸۲٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha