۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
سطح پایین امکانات و سرانه ها در بسیاری از محلات گرگان
عضو شورای اسلامی شهر گرگان انتقاد کرد؛

سطح پایین امکانات و سرانه ها در بسیاری از محلات گرگان

گرگان- عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در گرگان ۱۰۹ محله داریم که بخش قابل توجهی از آنها در شاخص برخورداری از امکانات و سرانه‌ها، در سطح پایین‌تری قرار دارند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، صفرعلی پایین‌محلی با بیان اینکه دوره کنونی، مدیریت شهری گرگان توجه ویژه‌ای به ارتقای سرانه‌های عمومی در محلات دارد، اظهار کرد: در گرگان ۱۰۹ محله داریم که بخش قابل توجهی از آنها در شاخص برخورداری از امکانات و سرانه‌ها، در سطح پایین‌تری قرار دارند.

وی افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته محرومیت در این محلات انباشته شده و اقداماتی که انجام شد، منجر به توزیع عادلانه امکانات و خدمات در همه جای سطح شهر نشد.

پایین‌محلی یکی از نتایج توزیع ناعادلانه امکانات و سرانه‌های عمومی در شهر را حاشیه‌نشینی عنوان و خاطرنشان کرد: نبود زمین‌های ورزشی، نبود خانه‌های فرهنگ و حتی پایین بودن سطح فعالیت‌های عمرانی و کالبدی در محلات سبب شده ما در برخی مناطق شهر با آسیب‌های مختلف مواجه باشیم.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری گرگان در تلاش است تا با اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، سرانه‌های عمومی را در محلات مختلف ارتقا و امید را در میان شهروندان ایجاد کند.

کد خبر: ۲۸۲٬۰۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha