۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
دستور برخورد با ارائه خدمات کالای قاچاق| ادامه جولان آیفون۱۵

دستور برخورد با ارائه خدمات کالای قاچاق| ادامه جولان آیفون۱۵

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده است که ارائه خدمات پس از فروش یا گارانتی به کالاهای قاچاق ممنوع است این در حالی است که همچنان شاهد جولان کالاهای قاچاق محرز در بازارها هستیم.

به گزارش بازار، ستاد قاچاق کالا و ارز طی مکاتبه‌ای به دستگاه‌های اجرایی مختلف اعلام کرده است که ارائه عمدی هر گونه خدمات نظیر بیمه ضمانت (گارانتی)، نصب، تعمیر و تامین قطعات به کالاهای قاچاق اگر مشمول جرایم شدیدتری نباشد، مشمول جریمه یک تا دو برابری ارزش کالا خواهد شد.

با احترام پیرو ابلاغیه شماره ۰۱/۲۰۰۳۲۸/ص مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ همانطور که آگاهی دارید وفق تبصره ماده ۶ مکرر ۲ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به شرح ذیل محدودیتهای جدی در خصوص ارائه هر گونه خدمات به کالاهای موضوع قاچاق پیش بینی شده است.

جز در مواردی که شورای عالی امنیت ملی تعیین می‌کند ارائه عمدی هر گونه خدمات نظیر بیمه ضمانت (گارانتی)، نصب، تعمیر و تامین قطعات کالاهایی که جرائم و یا تخلفات موضوع این قانون نسبت به آنها ارتکاب یافته است با علم به وقوع جرم یا تخلف صورت گرفته تخلف محسوب و در صورتی که در این قانون با سایر قوانین برای آن ضمانت اجرای شدیدتری تعیین نشده باشد مستوجب جریمه نقدی معادل یک تا دو برابر ارزش کالای موضوع تخلف است.

لطفاً دستور فرمایید به نحو مقتضی ضمن انعکاس و ابلاغ مجدد به رده‌های ذی ربط، آن دستگاه پیامدهای ارائه خدمات فوق الذکر به کالاهای موضوع قاچاق به شخصیت‌های حقوقی و حقیقی مرتبط (اعم از ارائه دهندگان خدمات، تعمیر، خدمات پس از فروش شرکتها و دفاتر بیمه و غیره) اطلاع رسانی شود.

دستور برخورد با ارائه خدمات کالای قاچاق| ادامه جولان آیفون۱۵

کد خبر: ۲۸۲٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha