۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
برنامه چری برای نمایشگاه خودرو پکن| زیست بوم خودروهای برقی باشد چگونه باشد؟

برنامه چری برای نمایشگاه خودرو پکن| زیست بوم خودروهای برقی باشد چگونه باشد؟

چری در نمایشگاه خودرو پکن قصد ارائه دستاوردهای جدید خود با هدف تعهد به پایداری زیست محیطی، حفاظت از محیط زیست و بشر دوستی را دارد.

به گزارش بازار، چری در نمایشگاه خودرو پکن قصد ارائه دستاوردهای جدید خود با هدف تعهد به پایداری زیست محیطی، حفاظت از محیط زیست و بشر دوستی را دارد.پکن ۲۵ تا ۳۰ آوریل سال میلادی جاری میزان نمایشگاه خودرو با محوریت  "New Eco" یا همان زیست بوم خودروهای برقی جدید است.

در این نمایشگاه شرکت خودروسازی چری قصد ارائه دستاوردهای جدید خود با هدف تعهد به پایداری زیست محیطی، حفاظت از محیط زیست و بشر دوستی را دارد. صنعت خودرو دنیا در گذار از وسایل نقلیه سوخت فسیلی به الکتریکی قرار داد و یک انقلاب تکنولوژیکی برای خودروسازی ایجا شده است، بنابراین خودروها از وسیله نقلیه تبدیل به یک جامعه یکپارچه شده و نیازمند حمایت صنایع و فناوری های جدید است.رقابت صنایع خودروسازی به زودی از تولید مدل ها و محصولات متفاوت به ایجاد اکوسیستم های فراگیر تغییر می کند، بنابراین شرکت خودروسازی چری برنامه ایجاد یک اکوسیستم متنوع با محوریت مردم، زندگی و وسایل نقلیه را در پاسخ به تعییرات مذکور دنبال می کند، این خودروساز بزرگ چین برنامه ارائه تجارب زندگی هوشمند به مشتریان خود در سراسر دنیا را دنبال می کند.

این شرکت خودروسازی علاوه بر ارائه برنامه مذکور متعهد به تولید سبز و توسعه فناوری ها و خودروهای متنوع با انرژی های جدید است. چری قصد دارد فعالیت های تجاری خود را معوطف به طرح رفاه عمومی در سراسر جهان کند. در سال میلادی گذشته این خودروساز چینی ۶ میلیون دلار به یونیسف جهت توسعه برنامه های آموزشی اهدا کرده است، چری در تعامل با IUCN به دنبال آموزش کودکان جهت حفاظت از محیطی زیست در سراسر جهان است.

کد خبر: ۲۸۱٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha