۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
بهترین قالیشویی های تهران چه خدماتی ارائه می دهند؟

بهترین قالیشویی های تهران چه خدماتی ارائه می دهند؟

حتما شما هم قبل از سپردن فرش های تان به قالیشویی، حداقل یکبار این پرسش به ذهن تان رسیده که یک قالیشویی حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش بازار، حتما شما هم قبل از سپردن فرش های تان به قالیشویی، حداقل یکبار این پرسش به ذهن تان رسیده که یک قالیشویی حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین قالیشویی های تهران چه خدماتی ارائه می دهند؟

مسلما قالیشویی های حرفه ای، علاوه بر اینکه توانسته اند خدمات متفاوت و قابل قبولی را به مشتریان خود ارائه دهند، در جلب رضایت مشتریان شان نیز کوشیده اند. قالیشویی هایی که بالاترین درصد رضایت مردمی را دارند، معمولا به صورت دهان به دهان و زبانی توسط خود افرادی که از خدمات قالیشویی استفاده کرده اند، به دیگران پیشنهاد شده و تبلیغ می شوند. به این ترتیب جمعیت زیادی از مشتریان یک قالیشویی از کار آن ها رضایت داشته و یک قالیشویی را به قالیشویی منتخب مردمی و بهترین قالیشویی تبدیل می کنند.

  1. یک قالیشویی خوب، خدمات شستشوی فرش را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد

یک قالیشویی حرفه ای می تواند تمامی انواع فرش های ماشینی و دستبافت را به روش حرفه ای شستشو دهد. قالیشویی های حرفه ای با دارا بودن متخصصین فرش شویی، می دانند که کدام نوع فرش را باید با دستگاه شستشو داد و کدام نوع فرش را باید به صورت دستی شست. همچنین متخصصین این حوزه می دانند که کدام فرش ها باید به صورت اعلاشویی شستشو داده شوند و کدام فرش ها باید پیش از شستشو، لکه گیری شوند.

شستشوی تخصصی فرش های دستبافت کار هر کسی نیست. فرش های دستبافت به دلیل ظرافت بالا و نوع ابریشم به کار رفته در آن ها، معمولا باید اعلاشویی شوند. همچنین فرش هایی که قدمت بیشتری دارند، باید شستشوی دستی شوند تا آسیب جدی نبینند. این مورد به خصوص برای فرش هایی که قدمت بسیار زیادی دارند، اهمیت دارد.

فرش های شگی و یا فرش های ترک و ... نیز باید به روش مخصوص به خود شستشو داده شوند تا الیاف ان ها آسیب نبیند. وقتی یک قالیشویی به صورت غیر حرفه ای تمام فرش ها را به یک صورت می شوید، طبیعتا عدم رضایت مشتریان را نیز در پی خواهد داشت.

بنابراین اگر قصد دارید یک قالیشویی خوب همچون قالیشویی سعادت آباد برای فرش های تان انتخاب کنید، بهتر است تمام موارد گفته شده را در نظر بگیرید.

بهترین قالیشویی های تهران چه خدماتی ارائه می دهند؟

  1. قالیشویی های حرفه ای، خدمات موکت شویی نیز دارند

امروزه موکت ها یکی از پرکاربردترین کفپوش های منازل مدرن هستند. موکت ها به خوبی می توانند کف ساختمان ها را پوشش دهند و ظاهر مناسبی نیز به فضای شما بدهند. اما همین کفپوش های خوب که امروزه در مدل های متنوعی وجود دارند، به هرحال آلوده شده و نیازمند شستشو هستند. شستشوی موکت ها نیز امروزه با دستگاه های مخصوص توسط قالیشویی های معتبر انجام می شود.

قالیشویی های حرفه ای موکت های شما را نیز همچون فرش ها، توسط مواد شوینده باکیفیت و دستگاه های اتوماتیک شستشو می دهند. موکت ها بسته به اینکه از نوع پرز کوتاه یا پرز بلند باشند، روش های مختلفی برای لکه گیری و شستشو دارند. پس اگر موکت های شما به دلیل مهمانی های متعدد یا داشتن فرزند نوپا و حتی پس از گذشت یک سال، آلوده شده بهتر است از خدمات موکت شویی حرفه ای استفاده نمایید.

خدمات موکت شویی به شما امکان می دهد تا تمام لکه های موکت های تان را بدون آسیب دیدن الیاف آن، از بین ببرید.

  1. خدمات مبل شویی نیز توسط قالیشویی های معتبر ارائه می شود

برای استفاده از خدمات مبل شویی تماس با قالیشویی سعادت آباد بهترین گزینه پیش روی شماست. خدمات مبل شویی که توسط قالیشویی های معتبر ارائه می شود، در منزل یا محل کار شما انجام می شود. بنابراین با استفاده از این خدمات، دیگر نیازی نیست مبل های استیل یا راحتی خود را جابجا کنید. به این ترتیب از آسیب های احتمالی آن ها نیز جلوگیری خواهید کرد.

همچنین وقتی نیاز به جابجایی مبلمان تان نباشد، هزینه جابجایی نیز نخواهید پرداخت. تکنسین های مبل شویی پس از ثبت سفارش با دستگاه های مخصوص مبل شویی به محل شما آمده و خدمات موردنظر را در محل خودتان به شما ارائه می دهند. وقتی شستشوی مبلمان در محل خودتان انجام می شود، خیال تان بابت تمیز شدن کامل آن ها نیز آسوده می شود. شستشوی مبلمان در محل بدون کمترین میزان آبریز بوده و بنابراین فرش و کفپوش ها نیز آلوده نخواهد شد.

قالیشویی سعادت آباد قالیشویی نمونه تهران از نظر اتحادیه قالیشویان

قالیشویی سعادت آباد با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در حوزه شستشوی انواع فرش و موکت، امروزه با تجربه بالا و دستگاه های مطابق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا، بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به شما ارائه می دهد. خدمات سریع و در عین حال باکیفیت بالای این قالیشویی باعث شده تا قالیشویی نمونه تهران از نظر اتحادیه قالیشویان باشد. بنابراین انتخاب قالیشویی که هم سابقه بالایی در زمینه شستشوی فرش دارد و هم بهترین قالیشویی تهران لقب گرفته است، منطقی به نظر می رسد.

تمام هزینه های شستشوی فرش و موکت و مبل شویی در قالیشویی سعادت آباد مطابق با نرخ اتحادیه بوده و بنابراین بابت هزینه ها آسوده خاطر باشید. قالیشویی سعادت آباد مفتخر است که بهترین خدمات شستشو را مطابق با موازین شرعی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شستشوی شرعی انواع فرش و موکت های نجس و حتی مبلمان لک شده با نجاسات، مطابق با احکام و مقررات دین اسلام انجام می شود.

بهترین قالیشویی های تهران چه خدماتی ارائه می دهند؟

نحوه برقراری ارتباط با قالیشویی در سعادت آباد

شما می توانید به راحتی با ورود به وب سایت این مجموعه و یا تماس تلفنی، خدمت موردنظرتان را سفارش دهید. خدمات ظرف مدت حداکثر ۷۲ ساعت کاری با بالاترین کیفیت به شما ارائه می شود. پس اگر عجله دارید، مهمانی پیش رو دارید یا قصد برگزاری تولد، جشن و ... را دارید، روی خدمات باکیفیت و سریع ما حساب باز کنید.

از زمان ثبت سفارش تا دریافت فرش و بازگرداندن آن به محل شما، تقریبا ۳ روز طول می کشد که با توجه به کیفیت بالای خدمات، واقعا ناچیز است. پس پیشنهاد می کنیم به خود لطف کنید و به جای اطمینان کردن به تبلیغات بی اساس قالیشویی های غیرمجاز، با ما تماس بگیرید.

کد خبر: ۲۸۱٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha