۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
افزایش سرمایه نماد سباقر به مجمع فوق‌العاده رسید

افزایش سرمایه نماد سباقر به مجمع فوق‌العاده رسید

هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار یشنهاد افزایش سرمایه شرکت سیمان باقران با نماد سباقر به مجمع عمومی فوق‌العاده ارائه داد.

به گزارش بازار، افزایش سرمایه شرکت سیمان باقران با نماد سباقر به مجمع عمومی فوق‌العاده رسید.

در اطلاعیه سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع یشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق‌العاده در خصوص افزایش سرمایه آمده است: با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران به منظور توسعه و احداث بخش‌های تکمیل نشده خطوط تولید، افزایش ظرفیت سایش سیمان و همچنین تسویه بخشی از بدهی‌های دوران احداث که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می گردد.اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می گردد. بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده می‌باشد.

به گزارش بازار، نماد سباقر با میانگین حجم ماه ۳ میلیون واحد و ارزش بازار هزار میلیارد تومان با آخرین قیمت معاملاتی ۲۱.۲۴۳ ریال در تابلوی بورس ثبت شده است.  این شرکت در ۹۹/۳/۱۲ با ۱۱.۷۵۶ ریال بوده که با یک روند صعودی شدید به ۲۱.۲۴۳ ریال در ۹۹/۴/۱۶ رسید. ریسک در این نماد با توجه به حجم پایین معامله و نسبت قیمت به درآمد ۴۰.۹۶ درصد این رشد بالا است.

کد خبر: ۲۸٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha