۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
۱۳ هزار ناوگان باری آماده برداشت محصولات کشاورزی گلستان
مدیرکل راهداری گلستان خبر داد؛

۱۳ هزار ناوگان باری آماده برداشت محصولات کشاورزی گلستان

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای برداشت محصولات کشاورزی در بازده زمانی ۴۰ روزه با ۱۳ هزار ناوگان باری در گلستان انجام شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، عادل مصدقی در نشست با دستگاه‌های اجرایی، خصوصی و دولتی مرتبط با محصولات کشاورزی گلستان اظهارکرد: برنامه ریزی و هماهنگی‌های حمل و نقل گلستان برای برداشت محصولات کشاورزی با دستگاه‌های دولتی، خصوصی و اجرایی مرتبط با کشاورزی برای حمل و نقل و جابه جایی محصولات در فصل پربار کشاورزی انجام شد.

وی تصریح‌کرد: تخلیه زودهنگام، مدیریت قیمت تعرفه حمل و نقل با نگاه حمایتی، افزایش مدت زمان کاری و بازگشایی همزمان مراکز تخلیه، نظارت بیشتر بر نحوه حمل و نقل با توجه به همزمانی برداشت محصولات، تاکید بر اخذ بارنامه در حمل محصولات و نظارت بیش از پیش پلیس راه، مهمترین دغدغه های پیش روی متولیان حمل و نقل محصولات کشاورزی در این نشست بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان افزود: پس از بحث و تبادل نظر درباره این موضوعات، از دستگاههای حاضر در این نشست درخواست شد تا انسجام و وحدت و همدلی موجود را برای حمل و نقل سریع و بصرفه محصولات در بازه‌ زمانی ۴۰ روزه برداشت حفظ کنند.

وی ادامه داد: برای تامین ناوگان مورد نیاز کشاورزان از طریق شرکت های حمل و نقل اقدام کردیم و در صورت کمبود، ناوگان از سراسر کشور فراخوان خواهدشد.

مصدقی گفت: تعداد ۱۳ هزار ناوگان باری برای حمل‌ونقل برداشت محصولات کشاورزی در نظر گرفته شده و تعدادی ناوگان باری در دولت سیزدهم خریداری شده‌است که به این تعداد افزوده خواهد شد.

وی بیان کرد: پیش بینی جهاد کشاورزی برای برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزارتن محصول کشاورزی طی بازه ۴۰ روزه از اوایل اردیبهشت ماه امسال خواهدبود.

کد خبر: ۲۸۱٬۷۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha