۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
۲۸۸ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در منطقه شمال‌شرق انتقال داده شد
معاون خطوط لوله شمالشرق:

۲۸۸ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در منطقه شمال‌شرق انتقال داده شد

شاهرود- معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق گفت: ۲۸۸ میلیون لیتر فرآورده های نفتی از منطقه شاهرود انتقال داده شد .

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال‌شرق، حسین ابراهیمی افزود: بیش از ۸۹ میلیون لیتر این فرآورده‌ها مربوط به فرآورده بنزین است.

وی با اشاره به اینکه در همین مدت ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید نیز انتقال یافته؛ اضافه کرد: سهم نفت گاز (گازوئیل) پاک (یورو چهار) از این رقم ۱۰۰میلیون لیتر و نفت گاز معمولی حدود ۸۵ میلیون لیتر است.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با اشاره به اهمیت سوخت رسانی به نیروگاه‌های موجود در حوزه استحفاظی این منطقه؛ خاطر نشان کرد: بیشترین میزان فرآورده رسید شده در این بازه زمانی در تاسیسات مشهد مقدس با حدود ۸۸ میلیون لیتر و کمترین آن در تاسیسات دامغان با حدود ۱۰ میلیون لیتر است.

شایان ذکر است: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با حدود یک هزار کیلومتر خط لوله وظیفه سوخت رسانی به پنج استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، گلستان و سمنان و نیروگاه‌های سیکل ترکیبی خیام نیشابور، شهید بسطامی شاهرود و شهید باکری سمنان را عهده‌دار است.

کد خبر: ۲۸۱٬۶۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha