۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
قیمت جدید بلیت هواپیما در انتظار رای دیوان عدالت اداری
رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد

قیمت جدید بلیت هواپیما در انتظار رای دیوان عدالت اداری

محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان برای قیمت جدید بلیت هواپیما رای دیوان عدالت اداری نیاز است که منتظر تعیین تکلیف آن هستیم.

بازار؛ گروه راه و مسکن: محمد محمدی‌ بخش در نشست خبری در ساختمان دادمان با اشاره به پروازهای نوروز امسال اظهار داشت: در مجموع ٢٧ هزار و ۴۶٨ پرواز انجام شد و ٣ میلیون و ٣٩۶ نفر در این پروازها جابه جا شدند و میزان متوسط تاخیرات مجموع پروازها کمتر از ١۵ دقیقه بود.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز ٩٠ درصد فرودگاه‌های کشور زیر بار ترافیک بودند که در میزان پروازها ٧ درصد رشد داشتیم.

درباره قیمت جدید بلیت هواپیما رای دیوان عدالت اداری مبنای تصمیم گیری خواهد بود و منتظر تعیین تکلیف دیوان عدالت اداری هستیم

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره تصمیم گیری‌ها برای تعیین قیمت جدید بلیت هواپیما گفت: درباره قیمت بلیت رای دیوان عدالت اداری مبنا برای تصمیم گیری خواهد بود و منتظر تعیین تکلیف دیوان عدالت اداری هستیم و برای سال ١۴٠٣ قیمت‌ها تعیین شده که اگر تصویب شد اعلام خواهد شد.

کاهش میانگین تأخیر پروازها به زیر ۱۵ دقیقه در عملیات نوروزی ۱۴۰۳ است

وی در ادامه به راه اندازی مرکز OCC سازمان هواپیمایی کشوری اشاره کرد و گفت: ثمره راه اندازی این مرکز، ایمنی، امنیت و افزایش خدمات به مسافران بود. در این مرکز به‌دلیل حضور افراد پیشکسوت در کنار افراد جوان با انتقال تجارب مفید و ارزنده زنجیره ارتباطی مؤثری برقرار شد و می‌توان گفت کمترین اثرگذاری این امر، کاهش میانگین تأخیر پروازها به زیر ۱۵ دقیقه در عملیات نوروزی ۱۴۰۳ است.

در مقایسه عملیات نوروزی امسال نسبت به سال گذشته رشد ۷ درصدی در جابه‌جایی مسافر و نشست و برخاست پروازها را شاهد هستیم

محمدی بخش در ادامه اظهار کرد: صنعت حمل و نقل هوایی در طول ۳۰ ماه گذشته روند رو به رشدی را شاهد بوده و در مقایسه نوروز ۱۴۰۲ با نوروز ۱۴۰۳ روند صعودی پروازها و مقاصد پروازی کاملاً محسوس است به طوریکه در مقایسه عملیات نوروزی امسال نسبت به سال گذشته رشد ۷ درصدی در جابه‌جایی مسافر و نشست و برخاست پروازها را شاهد هستیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به جابه‌جایی ۳ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۸۷۱ مسافر در عملیات نوروزی امسال افزود: از ابتدای آغاز عملیات پروازهای نوروزی ۲۴ اسفند تا پایان روز ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مجموع سه میلیون و ۳۹۶ هزار و ۸۷۱ مسافر با ۲۷ هزار و ۴۶۸ پرواز (نشست و برخاست) جابه‌جا شدند.

وی افزود: از این تعداد ۲ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۸۶۲ مسافر داخلی با ۲۱۶۷۸ پرواز و ۸۳۷ هزار و ۹ مسافر بین المللی با ۵۷۹۰ پرواز جابه‌جا شدند.

کد خبر: ۲۸۱٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha